TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Magyarországon Nemzet Szépe elnevezés alatt megrendezésre kerülő Miss Nation’s Beauty világverseny célja, hogy a szép lányok egyben hazájuk egyfajta exportőrré is váljanak.

A gazdaság fellendítésével sokan, sokféleképpen próbálkoztak már, de szép lányokkal még senki. Pedig talán pont ez hozza majd meg az áttörést, hiszen a Magyarországon Nemzet Szépe elnevezés alatt megrendezésre kerülő Miss Nation’s Beauty világverseny kapcsán, szépségeinken keresztül a legjobb magyar termékeket is lehetőségünk lesz bemutatni a világ számos pontján.


„Célunk, hogy a nemzetüket képviselő királynők hírül vigyék országuk turisztikai- és természeti értékeik, gasztronómiájuk, hagyományaik, történelmük és nemzeti specialitásaik ismeretét. Fontosnak tartjuk a magyar export-import lehetőségek, a legjobb hazai vállalatok bemutatását. A világversenyen a jelentkezők kisfilmjeit komoly gazdasági szereplők előtt vetítik le, akik nem csak a szépségek, hanem befektetési lehetőségek megismerése után is érdeklődnek. A szépség ünneplésén túl a hazai élelmiszeripar, borkultúra, turizmus, természeti kincsek, tudományos fejlesztések, gazdasági kapcsolatok népszerűsítésének misszióját is szeretnénk beteljesíteni" – mondta Felleg Vivien versenyigazgató.

A Magyarországon második alkalommal bemutatásra kerülő Nemzet Szépe szépségverseny természetesen nem csak a gazdasági szereplőknek, hanem a versenyzőknek is kedvez. A 2017-es verseny ugyanis a szervezők elmondása szerint az ország legmagasabb díjazású szépségversenye lesz.

A Nemzet Szépe szervezői 21 és 27 év közötti magyarországi és külhoni magyar lányok nevezését várják a nemzetszepe.hu/jelentkezes oldalon. A elődöntőkből továbbjutott szépségkirálynő jelöltek 10 napos felkészítő táborban tanulják meg a koreográfiát, és készülnek fel a budapesti döntőre, amely június közepén kerül majd megrendezésre. A magyar győztes 2018-ban mutatkozhat be a Miss Nation’s Beauty világversenyen.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése