TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Myron Sponsorship stratégiai szponzorációs tanácsadó ügynökséggel bővült a Multeam360 Kommunikációs Csoport.

Az újonnan alakult vállalkozás fő tevékenysége: integrált stratégiai szponzorációs tanácsadás a tervezéstől a kivitelezésig, és utólagos értékelésig szponzoroknak és szponzoráltaknak egyaránt. A tevékenységük kiterjed a kultúra, sport, egyéni szponzoráció területére továbbá szervezetekkel, létesítményekkel és eseményekkel való együttműködésekre, de ugyanilyen hangsúlyosak a saját fejlesztésű kreatív megoldások és projektek megvalósítása, amelyek célja az ügyfélélményt nyújtó szponzorációs felületetek létrehozása.

 

A Myron Sponsorship tevékenységében meghatározó szerepet játszik a nemzetközi trendek és kutatások nyomon-követése, szakmai fórumokon való képviselet és együttműködések létrehozása. A márkaértékek erősítését, és célcsoport lojalitását középpontba helyező stratégiai szemlélet széles körben való alkalmazásának elkötelezett szereplőjévé kíván válni.

 

Az új vállalkozás szakmai irányítását ügyvezető partnerként Mihók Ildikó, stratégiai igazgatóként pedig Vass Orsolya végzi. Mindkét szakember évtizedes tapasztalattal rendelkezik marketingkommunikációs területen. Mihók Ildikó többek között az UNIQA Biztosító, a Magyar Olimpiai Bizottság és a Saint-Gobain Rigips marketing és kommunikációs vezetőjeként ért el jelentős sikereket. Vass Orsolya a PanTel és az E.ON projektvezetőjeként első sorban márkaépítés és stratégiai szponzoráció területén tevékenykedett.

 

A Multeam360 csoport legújabb tagja révén, felismerve és igazodva az ügyféligényekhez, immár a szponzorációs szegmensben is igyekszik magas szintű szakmai megoldásokkal támogatni partnereit, kihasználva a csoporton belüli szinergiákat.

 

A Myron Sponsorship első stratégiai együttműködése a Faster Promotion-nal valósult meg. Ennek során a „Magyar Everest Expedíció 2017” szponzorációs ügynökségi partnere, stratégiai tanácsadással és konkrét támogatói megállapodásokkal segítette az egyedülálló expedíció szervezői csapatát.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése