TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A kika hosszútávra tervez nálunk

7906
A kika bútorkereskedelmi céget 1973-ban egyedi koncepcióval alapították, így válhatott a lakberendezési piac egyik legismertebb szereplőjévé.

A kika 2013 ősze óta a Steinhoff International csoport tagja, amely a világ 2. legnagyobb bútorkereskedelmi cége. A Steinhoff eredetileg családi vállalkozásként indult Németországban és olyan hagyományos értékekre épített, amelyek biztosították számára a bútor és lakberendezési piacon a folyamatos növekedést és fejlődést. A vállalkozás saját márkákkal, logisztikai- és gyártókapacitással rendelkezik és a kika/Leiner csoporttal együtt világszerte 112.000 dolgozója van.

A Soroksári kika 2006 novemberében nyitott. Az áruházat folyamatosan fejlesztették, az átalakítások főleg a szortimentet érintették. A kika áruházakban több mint 50.000 féle árucikk, számos igénynek és árkategóriának megfelelő lakberendezési termék várja a vásárlókat. A praktikus alapvető bútoroktól és kiegészítőktől egészen a „hightech" és design megoldásokig mindenki megtalálja a számára megfelelőt.  A cég mottója: „mindent egy kézből", és ennek megfelelően teljes körű szolgáltatást kínál, amely magában foglalja a bútorok szállítását, összeszerelést, konyhabútor vásárlása esetén a  helyszíni felmérést, számítógépes konyhatervezést, valamint a konyhabútor otthoni beszerelését is.

 

Mind dekorációban, mind bútor trendekben az újdonságok azonnal elérhetők az áruházakban. „Otthon az életedben” szlogennel a vásárlók élethelyzetéhez igazodva mutatják be bútorokat, kiegészítőket. „Szeretnénk minden korosztályt megszólítani sok féle ötlettel, stílussal és megoldással a pénztárcának megfelelő ár-érték arányban – mondja Dráfi Gyula a 26 300 nm-es soroksári kika áruházvezetője. – A jelenlegi átépítés január elejétől április elejéig tart és az elmúlt 10 év legnagyobb átalakítása a kika magyarországi történetében. Összességében a teljes eladótér megújul: az új áruhordozókkal, padló burkolattal rendkívül modern lesz és bízunk abban, hogy az eddigieknél még otthonosabban érezik majd magukat a kikába látogatók. A tervezést már tavaly ősszel megkezdtük.”

 

Az egész áruház területén led megvilágítást építettek be, amellyel egyrészt energiát takarítanak meg, de nem utolsó szempont, hogy a meleg fényű led barátságosabb a szemnek a vásárlók és az áruházban dolgozók számára is. Az árukihelyezések és a dekorációs megjelenítések is különböznek az eddig megszokottól. Sokkal letisztultabb, áttekinthetőbb és az eddigieknél még komfortosabb lesz az áruházi összkép. Magyarországon szintén egyedülállóként egy újdonság kerül bevezetésre, az áruház az áruházban koncepció. Ez azt jelenti, hogy a szintén Steinhoff csoporthoz tartozó Abra üzlethálózat, amely Lengyelországban több mint 100 üzlettel képviseli magát, szintén bekerül, a soroksári áruházban debütál elsőként. Itt modern és praktikus, kedvező árkategóriájú zömmel lengyel bútorok lesznek megvásárolhatók.

 

Második emeleti étterem alapterülete is nőtt, így már több mint 200 fő befogadására lesz alkalmas a hely. Napi friss ételek, menük, á la carte ételek, desszert különlegességek, meleg és hideg italok várják a vásárló közönséget. Nem feledkeztek meg a kis gyermekekkel érkező vendégekről sem. Ők a megújult gyerekjátszóba tudják gyermeküket szakértő felügyeletre bízni, ahol mindenféle programmal, játékkal és gyerek elfoglaltsággal kötik le a gyerekek figyelmét a szakemberek. Itt egyébként lehetőség van szülinapi, vagy névnapi gyermek események megszervezésére is, amely látványos, kreatív és inspiráló programokkal, tennivalókkal foglalja le a gyereksereget.

 

A cég, amely 7 kika áruházat és 1 kika deco üzletet működtet hazánkban, újranyitási akciókkal és ajánlatokkal várja a megújult áruházba a vásárlókat.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése