TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Látványos záróesemény keretein belül, hírességek és rajongók részvételével ért véget 4 hazai vlogger 8 héten át tartó versengése.

Már-már a műfaji határokat súrolta a Pepsi legutóbbi, főként online futó kampánya, a Pepsi Vloggerőpróba. Erről egyrészt a vloggerek gondoskodtak, akik mind a 4 erőpróbát – amiből az utolsó nem más volt, mint maga az esemény – a saját, tőlük megszokott stílusban végigvlogolták. Másrészt maga a virtuális verseny szerkezete is azt sugallta, hogy itt nem csupán unalmas termékelhelyezéssel találkozhat a fogyasztó, hanem valódi, a nézőket érdeklő, tematizált tartalommal, amit szívesen megnéznek.


„A Pepsi Vloggerőpróba koncepciója az üdítőmárka téli kampányüzenetére (A tél egy pillanat. Hozd ki belőle a legtöbbet) épült, a döntés pillanatának szabadságát ragadta meg egy sajátos, a célcsoport számára is könnyen befogadható módon. Úgy gondoljuk, hogy ezzel a versennyel érdekesen tudtuk bemutatni, mit is jelent a Pepsi Pillanat” ­– monda Buzder-Lantos Nikoletta, a Pepsico marketingvezetője. És a számok azt mutatják, hogy sikerült átadni a pillanatot: a Pepsi Vloggerőpróba a záróeseményig több mint 3 milliós nézettséget generált. (forrás: YouTube)

A kampány sikeréről elsősorban maguk a szereplők gondoskodtak, akik eltérő karakterek és más-más társaságot szólítanak meg videóikkal. Szilva beauty vlogger, akinek a neve megkerülhetetlen a műfajban, Unfield a szókimondó történeteivel hamar óriási népszerűségre tett szert, Goodlike pedig az elsők közt kezdett el gaming vloggal, azaz videójátékok tesztelésével karriert építeni. És akkor még nem is beszéltünk a feltörekvő „I Have No Idea Hungary” Ábelről, aki pörgős stílusával és videós múltjával felrázta az egész társaságot, végül pedig fölényes győzelmet aratott.

Az utolsó erőpróbát jelentő záróeseményen a versenyző vloggerek azt a feladatot kapták, hogy a lehető legkevesebb információ átadásával győzzék meg követőiket, hogy részvételükkel támogassák őket. Akik eljöttek igazán jól jártak, hiszen kisorsolásra is került egy exkluzív 3 napos római út – a Pepsi Vloggerőpróba szellemiségéhez igazodva a helyszínről történő azonnali indulással. Az este során gazdára talált az erőpróbák eredményeire legjobban tippelő játékosnak járó 1.000.000 forintos fődíj, és természetesen „I Have No Idea Hungary” (IHNIH) Ábel megkapta a 2017-es győztesének járó trófeát is. A győztes vlogger így összegezte tapasztalatait: „Igyekeztem végig maximálisan teljesíteni az erőpróbákat. Persze ez nem volt mindig egyszerű feladat, tekintve, hogy tényleg nem mindennapi akadályokat gördítettek elénk. A jeges szabadulószoba vagy a váratlan ausztriai bulitúra biztosan maradandó emléket hagyott bennem, de szerintem ez az elkészült videóimból átjöhet mindenkinek. Nagyon pozitív volt együtt dolgozni a többi vloggerrel is, akikkel bár a verseny előtt nem találkoztam személyesen, a végére igazán jóban lettünk.”

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése