TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Látványos záróesemény keretein belül, hírességek és rajongók részvételével ért véget 4 hazai vlogger 8 héten át tartó versengése.

Már-már a műfaji határokat súrolta a Pepsi legutóbbi, főként online futó kampánya, a Pepsi Vloggerőpróba. Erről egyrészt a vloggerek gondoskodtak, akik mind a 4 erőpróbát – amiből az utolsó nem más volt, mint maga az esemény – a saját, tőlük megszokott stílusban végigvlogolták. Másrészt maga a virtuális verseny szerkezete is azt sugallta, hogy itt nem csupán unalmas termékelhelyezéssel találkozhat a fogyasztó, hanem valódi, a nézőket érdeklő, tematizált tartalommal, amit szívesen megnéznek.


„A Pepsi Vloggerőpróba koncepciója az üdítőmárka téli kampányüzenetére (A tél egy pillanat. Hozd ki belőle a legtöbbet) épült, a döntés pillanatának szabadságát ragadta meg egy sajátos, a célcsoport számára is könnyen befogadható módon. Úgy gondoljuk, hogy ezzel a versennyel érdekesen tudtuk bemutatni, mit is jelent a Pepsi Pillanat” ­– monda Buzder-Lantos Nikoletta, a Pepsico marketingvezetője. És a számok azt mutatják, hogy sikerült átadni a pillanatot: a Pepsi Vloggerőpróba a záróeseményig több mint 3 milliós nézettséget generált. (forrás: YouTube)

A kampány sikeréről elsősorban maguk a szereplők gondoskodtak, akik eltérő karakterek és más-más társaságot szólítanak meg videóikkal. Szilva beauty vlogger, akinek a neve megkerülhetetlen a műfajban, Unfield a szókimondó történeteivel hamar óriási népszerűségre tett szert, Goodlike pedig az elsők közt kezdett el gaming vloggal, azaz videójátékok tesztelésével karriert építeni. És akkor még nem is beszéltünk a feltörekvő „I Have No Idea Hungary” Ábelről, aki pörgős stílusával és videós múltjával felrázta az egész társaságot, végül pedig fölényes győzelmet aratott.

Az utolsó erőpróbát jelentő záróeseményen a versenyző vloggerek azt a feladatot kapták, hogy a lehető legkevesebb információ átadásával győzzék meg követőiket, hogy részvételükkel támogassák őket. Akik eljöttek igazán jól jártak, hiszen kisorsolásra is került egy exkluzív 3 napos római út – a Pepsi Vloggerőpróba szellemiségéhez igazodva a helyszínről történő azonnali indulással. Az este során gazdára talált az erőpróbák eredményeire legjobban tippelő játékosnak járó 1.000.000 forintos fődíj, és természetesen „I Have No Idea Hungary” (IHNIH) Ábel megkapta a 2017-es győztesének járó trófeát is. A győztes vlogger így összegezte tapasztalatait: „Igyekeztem végig maximálisan teljesíteni az erőpróbákat. Persze ez nem volt mindig egyszerű feladat, tekintve, hogy tényleg nem mindennapi akadályokat gördítettek elénk. A jeges szabadulószoba vagy a váratlan ausztriai bulitúra biztosan maradandó emléket hagyott bennem, de szerintem ez az elkészült videóimból átjöhet mindenkinek. Nagyon pozitív volt együtt dolgozni a többi vloggerrel is, akikkel bár a verseny előtt nem találkoztam személyesen, a végére igazán jóban lettünk.”

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése