TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Ki sem látszunk a vízből

7905
Az ENSZ 1993-ban március 22-ét jelölte ki a Víz Világnapjának, hogy gondolkodásunk középpontjába kerüljön a víz.

Ez a kora tavaszi nap minden évben más és más nézőpontból hívja fel figyelmünket a víz alapvető szerepére. Az idei év szlogenje: „Szennyvizek? Tiszta vizet!”

 

Földünk felszínének csaknem 70 %-át víz borítja, sőt testünk kétharmad része is ebből a nélkülözhetetlen vegyületből áll. Nem véletlen tehát, ha az emberiség ősidők óta tisztelettel tekint erre a természeti csodára, és hamar felismerte, hogy óvni, védeni kell bolygónk eme kincsét.

 

A víz az egészség forrása is. A napi optimális folyadékmennyiség bevitele a szervezet számára létfontosságú, ám kevesen gondolnák, hogy a víz másképp is szolgálhatja testi-lelki egészségünk. Az úszás, mint mozgásos tevékenység igen sokrétűen fejti ki pozitív egészségügyi hatását az emberi szervezettre. A mozgás közegének, a víznek már önmagában is frissítő, élénkítő hatása van, ezért szorgalmazza a Magyar Fürdőszövetség, hogy a tavalyi évhez hasonlóan minél több uszoda és magyar fürdő csatlakozzon a Víz Világnapjához. Ezen a napon egyedi programokkal, kreatív ötletekkel érhetik el a szolgáltatók, hogy az úszás és mindenféle vízi sport nagyobb népszerűségnek örvendjen, hogy még inkább a köztudatba kerüljön egészségmegőrző szerepe.

A Magyar Fürdőszövetség már 2016 őszén a Magyar Fürdőkultúra Napjához kapcsolódóan is kiemelt hangsúlyt fektetett az uszodai sportokra, előkészítve az idén megrendezésre kerülő Vizes Világbajnokságot, így a Víz Világnapján is hálás téma lehet a nemzetközi téma („Szennyvizek”) mellett a FINA Budapest 2017 téma. A fürdők szabadon dönthetnek arról, hogy milyen programot állítanak össze ezen a jeles napon, mint ahogy arról is, hogy csak az adott napon, március 22-én, vagy esetleg egész héten akarnak-e élni aktuális kínálatukkal.

 

A Víz Világnapja csak egy napot jelent az évből, ám pont egy nappal több az egészségért vívott harcban. Lehet, hogy éppen március 22-e lesz az a nap, amikor a fürdők és uszodák programjának köszönhetően jó néhányan felismerik az életmód változtatás fontosságát, vagy ráirányul a figyelem egy olyan jelentős sporteseményre, ami öregbítheti hazánk jó hírét.

 

A fürdők részletes programjairól a www.furdoszovetseg.hu weboldalon illetve a fürdők saját honlapján tájékozódhatnak.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése