TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Többfordulós, meghívásos tenderen nyerte el a Magyar Suzuki Zrt. 2017-es vállalati kommunikációs és sajtókapcsolati feladatait a Morpho.

A stratégiai tervezés és tanácsadás, a márka erősítése és a sajtókommunikáció mellett az ügynökség vizuális és kreatív, valamint a Suzuki modellek hazai sajtóbevezetések feladataiban működik együtt legújabb nagyvállalati ügyfelével.

 

„Büszkék vagyunk rá, hogy a Magyar Suzuki Zrt. minket választott kommunikációs tenderén. Nagy örömmel és lelkesedéssel dolgozunk Magyarország egyik legnépszerűbb autómárkájának. Célunk, hogy 2017-ben aktívan járuljunk hozzá a magyar gépjárműpiacon vezető pozíciót betöltő vállalat sikereihez. Az immár negyedszázada a hazai piacon működő Magyar Suzuki Zrt. megújult, lendületes kommunikációját ügynökségünk integrált megoldásaival, színes és kreatív eszközeivel támogatja” – mondta Jekler Rudolf, a Morpho ügyvezető igazgatója.

 

A határozott idejű megbízás a Magyar Suzuki Zrt. teljes körű PR tevékenységének ellátására szól: a belső és külső vállalati kommunikációs tanácsadás és projektmenedzsment mellett az ügynökség közreműködik a Suzuki hazai CSR és szponzorációs stratégiájának megvalósításában. Az együttműködés keretében a Morpho marketingkommunikációs, rendezvényszervezési, grafikai és kreatív szolgáltatásaival is részt vállal a Magyar Suzuki Zrt. vállalati arculatának további erősítésében.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése