TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A piaci átalakulás nyertesei a két országos lefedettséggel rendelkező Petőfi és Kossuth rádió, valamint az RSH portfóliójába tartozó helyi adók.

A Class FM lekapcsolásával a rádióhallgatók a megszokott adójuk helyett újat kerestek, és a választott új adók legnagyobb része az RSH portfóliójából került ki, legalább is ez is kiolvasható az  Inspira Research által végzett kutatás eredményeiből. A közel ezer fős országos mintán elvégzett felmérés eredményei szerint az elmúlt hónapok változásainak eredményeképpen a rádióhallgatók elsősorban az őket lokális szinten kiszolgáló helyi adókra kapcsoltak át és csak másodsorban választottak más, országos lefedettséggel rendelkező adót. Ennek megfelelően az átalakulás igazi nyerteseit szinte minden esetben a lokális adók között találjuk meg.

 

Közvetlenül a helyi adók után a dobogón az országosan fogható közmédia adói következnek. A hullámsávot váltó hallgatók ugyanis elsősorban a Kossuthot és a Petőfit választották új tájékozódási és szórakoztatási forrásukként. Ennek megfelelően az előbbi 5 százalékos, míg az utóbbi 3 százalékos hallgatóságszámi növekedéssel számolhat.

 

A felmérés eredményei alapján a hirdetők számára a legnagyobb fogyasztói elérést továbbra is az RSH portfóliójába tartozó mintegy 60 regionális rádióadó valamint az MTVA által üzemeltetett Petőfi és Kossuth rádió biztosítja. Ezekkel az adókkal a felnőtt lakosság közel 95%-a, azaz 7,7 millió ember érhető el hétről-hétre, akik közülük majdnem minden második innen értesül elsőként a világ dolgait érintő változásokról.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése