TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A piaci átalakulás nyertesei a két országos lefedettséggel rendelkező Petőfi és Kossuth rádió, valamint az RSH portfóliójába tartozó helyi adók.

A Class FM lekapcsolásával a rádióhallgatók a megszokott adójuk helyett újat kerestek, és a választott új adók legnagyobb része az RSH portfóliójából került ki, legalább is ez is kiolvasható az  Inspira Research által végzett kutatás eredményeiből. A közel ezer fős országos mintán elvégzett felmérés eredményei szerint az elmúlt hónapok változásainak eredményeképpen a rádióhallgatók elsősorban az őket lokális szinten kiszolgáló helyi adókra kapcsoltak át és csak másodsorban választottak más, országos lefedettséggel rendelkező adót. Ennek megfelelően az átalakulás igazi nyerteseit szinte minden esetben a lokális adók között találjuk meg.

 

Közvetlenül a helyi adók után a dobogón az országosan fogható közmédia adói következnek. A hullámsávot váltó hallgatók ugyanis elsősorban a Kossuthot és a Petőfit választották új tájékozódási és szórakoztatási forrásukként. Ennek megfelelően az előbbi 5 százalékos, míg az utóbbi 3 százalékos hallgatóságszámi növekedéssel számolhat.

 

A felmérés eredményei alapján a hirdetők számára a legnagyobb fogyasztói elérést továbbra is az RSH portfóliójába tartozó mintegy 60 regionális rádióadó valamint az MTVA által üzemeltetett Petőfi és Kossuth rádió biztosítja. Ezekkel az adókkal a felnőtt lakosság közel 95%-a, azaz 7,7 millió ember érhető el hétről-hétre, akik közülük majdnem minden második innen értesül elsőként a világ dolgait érintő változásokról.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése