TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Megérkezett az Actimel új TV szpotja

7880
Tavaly az Actimel egy modern, provokatív világot épített fel, a munka és a mindennapok hőseinek dedikálva a kommunikációját.

Ugyanezt a lendületes, életteli megközelítést viszi tovább a márka 2017-ben is egy nagyszabású filmmel. A 2016 tavaszán indult, „Bírni fogod” mottóval fémjelzett brand platform olyan váratlan élethelyzeteket világít meg, amikor csak egy kis pozitív hozzáállásra van szükség a megoldáshoz. Ezt az irányt követik az idei kampányelemek is (TV reklám, online és közösségi média aktivitások, in-store és outdoor megjelenések), amelyek arra ösztönöznek minket, hogy minden kihívást jelentő helyzetben a megoldást keressük és legyünk rugalmasak.


A márka idén télen egy vidám és motiváló reklámfilmmel rukkolt elő, amelyet a WPP Group alatt működő L'équipe Danone ügynökség készített. A videó főhőse egy útépítő munkás, akinek bár nem indul könnyen a napja, ott van benne a lendület: készen áll, hogy ne csak túlélje, de eredményesen zárja a napot. Sorra egymás után, önfeledten és lazán kezeli az elé gördülő kihívásokat – menő táncmozdulatokkal és léggitárral fűszerezve.

Gulyás Rita, az Actimel junior brand managere így számolt be a munkáról: „A kisfilmet 3 nap alatt forgatták le a hangulatos spanyol kisváros, Segovia körüli dombságon, amelyet kimondottan a csodálatos fények és napsütés miatt választottak a kollégák. Ennek dacára felváltva havazott, esett az eső, sütött a nap, vagy fújt a szél. A szeszélyes körülmények igazi Bírni fogod! pillanatokat eredményeztek. Különleges kihívást jelentett az is számukra, hogy egyáltalán nem volt internetkapcsolat a helyszínen, így például csak napokkal később tudták meg a kollégák, ki nyerte az amerikai elnökválasztást. Szerintem tökéletesen vették az akadályokat és megérte a sok erőfeszítés, mert egy nagyszerű és szórakoztató film született, amely megfelelően tükrözi a márka szemléletmódját!”

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése