TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Megérkezett az Actimel új TV szpotja

7880
Tavaly az Actimel egy modern, provokatív világot épített fel, a munka és a mindennapok hőseinek dedikálva a kommunikációját.

Ugyanezt a lendületes, életteli megközelítést viszi tovább a márka 2017-ben is egy nagyszabású filmmel. A 2016 tavaszán indult, „Bírni fogod” mottóval fémjelzett brand platform olyan váratlan élethelyzeteket világít meg, amikor csak egy kis pozitív hozzáállásra van szükség a megoldáshoz. Ezt az irányt követik az idei kampányelemek is (TV reklám, online és közösségi média aktivitások, in-store és outdoor megjelenések), amelyek arra ösztönöznek minket, hogy minden kihívást jelentő helyzetben a megoldást keressük és legyünk rugalmasak.


A márka idén télen egy vidám és motiváló reklámfilmmel rukkolt elő, amelyet a WPP Group alatt működő L'équipe Danone ügynökség készített. A videó főhőse egy útépítő munkás, akinek bár nem indul könnyen a napja, ott van benne a lendület: készen áll, hogy ne csak túlélje, de eredményesen zárja a napot. Sorra egymás után, önfeledten és lazán kezeli az elé gördülő kihívásokat – menő táncmozdulatokkal és léggitárral fűszerezve.

Gulyás Rita, az Actimel junior brand managere így számolt be a munkáról: „A kisfilmet 3 nap alatt forgatták le a hangulatos spanyol kisváros, Segovia körüli dombságon, amelyet kimondottan a csodálatos fények és napsütés miatt választottak a kollégák. Ennek dacára felváltva havazott, esett az eső, sütött a nap, vagy fújt a szél. A szeszélyes körülmények igazi Bírni fogod! pillanatokat eredményeztek. Különleges kihívást jelentett az is számukra, hogy egyáltalán nem volt internetkapcsolat a helyszínen, így például csak napokkal később tudták meg a kollégák, ki nyerte az amerikai elnökválasztást. Szerintem tökéletesen vették az akadályokat és megérte a sok erőfeszítés, mert egy nagyszerű és szórakoztató film született, amely megfelelően tükrözi a márka szemléletmódját!”

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése