TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A hatvanmillió forintos adományból korszerű mammográfiás készüléket kapott a Semmelweis Egyetem.

Csaknem 60 millió forintot adományozott az AVON Magyarország a Semmelweis Egyetem Radiológiai Klinikájának, amely a legkorszerűbb diagnosztikai követelményeknek is megfelelő mammográfiás készüléket vásárol a pénzből. A felajánlás azért is nagy jelentőségű, mert a korai felismerés nagymértékben javítja a betegek kilátásait, a diagnózis első lépése pedig a mammográfia. Jelenleg évente 2000 halálos áldozata van a betegségnek Magyarországon, ám ha rendszeresen járnának szűrésre a nők, illetve végeznék az önvizsgálatot, akár a harmadával is csökkenhetne ez a szám.


Fotó: Kovács Attila / Semmelweis Egyetem

Az adományból vásárolandó mammográfiás készüléken q felvételt készítő digitális panel magassága állítható, a képek gyorsan elkészülnek, ezáltal kényelmesebbé válik a vizsgálat. A felhasználóbarát, érintőképernyős vezérlőpult az asszisztensek munkáját segíti, a bar kód leolvasóval pedig könnyebbé válik a betegazonosítás.

 

„Hálásak vagyunk az AVON-nak ezért a nagy értékű diagnosztikai eszközért, amely jelentősen hozzájárul ahhoz, hogy még több nőnek tudjunk segíteni a betegség korai szakaszban történő felismerésében – mondta Dr. Bérczi Viktor, a Semmelweis Egyetem Radiológiai Klinikájának igazgatója az átadó ünnepségen.

 

„Az emlőrák egyike a nőket érintő leggyakoribb daganatos betegségeknek világszerte, ezért az AVON kiemelt céljának tartja, hogy felhívja a nők figyelmét a szűrővizsgálatok és az önvizsgálat fontosságára. Szinte nincs olyan ember, aki a családja, a baráti vagy ismeretségi köre révén ne lenne érintett. Éppen ezért éreztük fontosnak, hogy ez a készülék elérhető legyen több ezer magyar nő számára és ezáltal hozzájárulhassunk a korai felismerés ezen szakaszához – hangsúlyozta Fellner Krisztián, az AVON Magyarország értékesítési vezetője.

 

Az AVON mellrákellenes tevékenységéről
Az AVON 55 országban harcol az emlőrák ellen, és több mint 800 millió dollárt adományozott a kutatások támogatására azért, hogy világszerte javítsák a szakszerű ellátáshoz való hozzáférés lehetőségét. Az AVON „Az Emlőrák Ellen a Nőkért” kezdeményezésnek köszönhetően világszerte több mint 18 millió nő vett részt ingyenes mammográfiai és mellrákszűréseken, és több mint 145 millió nő részesült oktatásban a mellrákkal kapcsolatban. A vállalat emellett ígéretes kutatásokat támogatott a mellrák kialakulásának okaival és megelőzésével kapcsolatban.

 

Az AVON Magyarország 1998-ban csatlakozott az emlőrák elleni küzdelemhez. Az évek során több mint 500 millió forintot juttatott különböző non-profit szervezeteknek, ezzel támogatva a nőket érintő leggyakoribb rákos megbetegedés hatékony kezelését. Az AVON Magyarország minden értékesített terméke után 1 Ft-ot, míg adománygyűjtő termékeinek pedig a teljes hasznát egy adománygyűjtő alapba helyezi, melyből többek között adományokat és figyelemfelhívó kampányokat valósít meg.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése