TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

2013. óta megy világszerte az H&M ruhagyűjtési kezdeményezése, amelynek eredményeképp több mint 40.000 tonna ruhát gyűjtött össze a márka.

A vásárlók bármelyik H&M üzletben leadhatják megunt ruháikat vagy textiljeiket, márkára és állapotra való tekintet nélkül. A cél az, hogy minden évben emelkedjen az összegyűjtött ruhamennyiség, és 2020-ra elérje az évi 25 ezer tonnát.

A H&M egy vadonatúj filmmel indítja el a legújabb ruhagyűjtési kampányát, ami tegnap debütált világszerte a hm.com oldalon. A kampány a ruhák és textilek újrahasznosításának fontosságára hívja fel a figyelmet. A H&M célja, hogy egy zártkörű láncot hozzon létre a divatban, ehhez pedig egy egyszerű megoldást nyújt a vásárlóknak a megunt vagy nem használt ruháik leadására, amiket ezután továbbhordanak (rewear), újrafelhasználnak (reuse) vagy újrahasznosítanak (recycle). Ennek köszönhetően kevesebb ruha landol a szeméttelepeken. A film, amelynek szlogenje a „Jöhet!” (Bring it!) azt mutatja be, hogy mi történik a megunt ruhákkal miután leadták őket az üzletben. Inspiráló történeteken keresztül láthatjuk, hogy hogyan lehet megnövelni egy termék élettartamát azzal, hogy az előbb vázolt hármas rendszerben tartjuk.

2014-ben a H&M bemutatta első Close the loop (Indítsuk újra a kört!) kollekcióját, amelynek darabjai újrahasznosított textilrostok felhasználásával készültek. Ez is egy nagyon fontos lépés a divat újrahasznosítási körében. Idén tavasszal egy exkluzív online kapható kollekció is készült a ruhagyűjtési kampányhoz, amely két olyan Close the loop darabot is tartalmaz, amelyek teljes egészében használt farmerből készültek. A kollekció jövő héttől lesz kapható.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése