TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

2013. óta megy világszerte az H&M ruhagyűjtési kezdeményezése, amelynek eredményeképp több mint 40.000 tonna ruhát gyűjtött össze a márka.

A vásárlók bármelyik H&M üzletben leadhatják megunt ruháikat vagy textiljeiket, márkára és állapotra való tekintet nélkül. A cél az, hogy minden évben emelkedjen az összegyűjtött ruhamennyiség, és 2020-ra elérje az évi 25 ezer tonnát.

A H&M egy vadonatúj filmmel indítja el a legújabb ruhagyűjtési kampányát, ami tegnap debütált világszerte a hm.com oldalon. A kampány a ruhák és textilek újrahasznosításának fontosságára hívja fel a figyelmet. A H&M célja, hogy egy zártkörű láncot hozzon létre a divatban, ehhez pedig egy egyszerű megoldást nyújt a vásárlóknak a megunt vagy nem használt ruháik leadására, amiket ezután továbbhordanak (rewear), újrafelhasználnak (reuse) vagy újrahasznosítanak (recycle). Ennek köszönhetően kevesebb ruha landol a szeméttelepeken. A film, amelynek szlogenje a „Jöhet!” (Bring it!) azt mutatja be, hogy mi történik a megunt ruhákkal miután leadták őket az üzletben. Inspiráló történeteken keresztül láthatjuk, hogy hogyan lehet megnövelni egy termék élettartamát azzal, hogy az előbb vázolt hármas rendszerben tartjuk.

2014-ben a H&M bemutatta első Close the loop (Indítsuk újra a kört!) kollekcióját, amelynek darabjai újrahasznosított textilrostok felhasználásával készültek. Ez is egy nagyon fontos lépés a divat újrahasznosítási körében. Idén tavasszal egy exkluzív online kapható kollekció is készült a ruhagyűjtési kampányhoz, amely két olyan Close the loop darabot is tartalmaz, amelyek teljes egészében használt farmerből készültek. A kollekció jövő héttől lesz kapható.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése