TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Sorozatban a második alkalommal került a családi vállalkozások közt a német élvonalba a márka.

Több mint százezer végfelhasználó válaszolta azt, hogy jó, vagy nagyon jó tapasztalata van a márkával kapcsolatban. Az összesítések alapján Európa piacvezető ajtó és kapugyártója a rangos 30. helyen végzett a 100-as listán, megelőzve olyan neves márkákat, mint az Otto, a Sixt, a Viessmann vagy a Krombacher.

 

„Mely családi vállalkozások és márkák azok, amelyek különösen értékesek a végfelhasználók körében?” – erre a kérdésre épült a Deutschland Test és a kölni Analyse- und Berarangtungshaus ServiceValue együttműködésében megvalósult felmérés. Tavaly ősszel összesen 229 német családi vállalkozást vizsgáltak. A kiválasztásnál több kritériumnak is meg kellett felelni: egyrészt teljesülnie kellett az Európai Bizottság által meghatározott „családi vállalkozás” fogalmának, másrészt az adott vállalat legalább 35 millió eurós forgalommal kellett rendelkezzen, és ami a legfontosabb: közvetlen kapcsolatban kellett álljon a végfelhasználókkal.

 

Összesen 106.166 végfelhasználó értékelte 1-től 5-ig terjedő skálán (1 = nagyon jó, 5 = rossz) a kiválasztott családi vállalkozásokat illetve márkákat, konkrét tapasztalatok alapján. Egy vállalkozás megítéléséhez legalább 300 érvényes értékelésre volt szükség. A Hörmann többségében a „jó“ és az „igen jó“ értékeléseket kapta, így a rangos 30. helyen végzett, és ezzel 20 helyet ugrott előre a 2015-ös évi lista eredményeihez viszonyítva, amikor az 52. helyezést érte el.

„A 100 legnépszerűbb német családi vállalkozás között elért kimagasló helyezés természetesen igen nagy megtiszteltetés számunkra. Mivel termékeinket elsősorban szakkereskedéseken keresztül értékesítjük, az eredményért különösen nagy köszönet jár képzett forgalmazó partnereinknek, akik a márkát képviselik, és közvetlen kapcsolatban állnak a végfelhasználókkal” – fogalmazott a Stefan Gramm, a Hörmann nemzetközi marketingkommunikációs vezetője (fenti képen).

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése