TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Sorozatban a második alkalommal került a családi vállalkozások közt a német élvonalba a márka.

Több mint százezer végfelhasználó válaszolta azt, hogy jó, vagy nagyon jó tapasztalata van a márkával kapcsolatban. Az összesítések alapján Európa piacvezető ajtó és kapugyártója a rangos 30. helyen végzett a 100-as listán, megelőzve olyan neves márkákat, mint az Otto, a Sixt, a Viessmann vagy a Krombacher.

 

„Mely családi vállalkozások és márkák azok, amelyek különösen értékesek a végfelhasználók körében?” – erre a kérdésre épült a Deutschland Test és a kölni Analyse- und Berarangtungshaus ServiceValue együttműködésében megvalósult felmérés. Tavaly ősszel összesen 229 német családi vállalkozást vizsgáltak. A kiválasztásnál több kritériumnak is meg kellett felelni: egyrészt teljesülnie kellett az Európai Bizottság által meghatározott „családi vállalkozás” fogalmának, másrészt az adott vállalat legalább 35 millió eurós forgalommal kellett rendelkezzen, és ami a legfontosabb: közvetlen kapcsolatban kellett álljon a végfelhasználókkal.

 

Összesen 106.166 végfelhasználó értékelte 1-től 5-ig terjedő skálán (1 = nagyon jó, 5 = rossz) a kiválasztott családi vállalkozásokat illetve márkákat, konkrét tapasztalatok alapján. Egy vállalkozás megítéléséhez legalább 300 érvényes értékelésre volt szükség. A Hörmann többségében a „jó“ és az „igen jó“ értékeléseket kapta, így a rangos 30. helyen végzett, és ezzel 20 helyet ugrott előre a 2015-ös évi lista eredményeihez viszonyítva, amikor az 52. helyezést érte el.

„A 100 legnépszerűbb német családi vállalkozás között elért kimagasló helyezés természetesen igen nagy megtiszteltetés számunkra. Mivel termékeinket elsősorban szakkereskedéseken keresztül értékesítjük, az eredményért különösen nagy köszönet jár képzett forgalmazó partnereinknek, akik a márkát képviselik, és közvetlen kapcsolatban állnak a végfelhasználókkal” – fogalmazott a Stefan Gramm, a Hörmann nemzetközi marketingkommunikációs vezetője (fenti képen).

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése