TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Marquard Media szellemi alkotóműhelyének célja, hogy segítse partnereit sikeres tartalomstratégiájuk kialakításában és megvalósításában.

A dm 2009-ben vezette be hazánkban az active beauty törzsvásárlói programot. Az ehhez kapcsolódó fogyasztói márkamagazin gondozását 2012 óta a Marquard Media látja el. 2017-től azonban már nemcsak a print lap, hanem az újonnan induló online magazin tartalmai is a kiadó Content Studio divíziójának égisze alatt készülnek. Ennek megfelelően a http://www.activebeauty.hu/ oldalon naponta frissülő, naprakész, minőségi tartalmakkal találkozhatnak a felhasználók szépség, szórakozás, életmód, inspiráció és család témakörökben. A legújabb sminktippektől, szépségtrendektől kezdve a testi-lelki egészségig, az izgalmas útibeszámolóktól, kulturális tippektől az egészséges és gyorsan elkészíthető receptekig találhatnak szemezgetnivalót az oldalra látogatók. Az online magazin valamennyi témaköre közvetlenül kapcsolódik a dm termékvilágához.

 

Pastyik Renáta, a Marquard Media Content Studiójának igazgatója így nyilatkozott a megújuló együttműködésről: „Nagy örömünkre szolgált, hogy egy újabb szolgáltatással bővíthetjük a dm-mel fennálló stratégiai partnerségünket. A digitális magazin naponta frissülő oldalán megjelenő, kifejezetten a magyar olvasóközönség számára gyártott cikkek segítségével a dm márka és a fogyasztók közötti még szorosabb kötelék kialakításában vállal aktív szerepet a Content Studio. Bízom benne, hogy az olvasók ugyanolyan lelkesedéssel olvassák majd ezeket a tartalmakat is, mint a magazin nyomtatott változatát.”

 

Kanyó Roland, a dm Kft. marketing- és PR-menedzsere így vélekedik az együttműködésről: „A dm büszke rá, hogy az active beauty magazin idehaza 2012. óta kalauzolja olvasóit a mindennapok mozgalmas világában, amely most az online térben is hódító útjára indul. A dm-nél nagy hangsúlyt kap a vásárlókkal való kapcsolattartás, nagyon fontos az innováció, ennek újabb,  egyedülálló eszköze az active beauty Online Magazin, ahol napi szinten frissülő, minőségi tartalmakkal találkozhatnak az olvasók. Partnerünk, a Marquard Media Content Studiója a kezdetek óta a legmagasabb színvonalú szakmai hátteret biztosítja a magazinnak, újító ötleteikkel segítik a lap fejlődését. Ennek következtében egy újabb, sokféle lehetőséggel teli területen folytatódhat a már eddig is sikeres együttműködés.”

 

Az active beauty magazin a modern felhasználói igényekhez alkalmazkodva 360 fokban éri el a fogyasztókat: akár tableten, számítógépen, mobilon vagy a klasszikus papíralapú magazinban találkozik vele a vásárló, minden platformon személyes tanácsadóként funkcionálhat.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése