TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Marquard Media szellemi alkotóműhelyének célja, hogy segítse partnereit sikeres tartalomstratégiájuk kialakításában és megvalósításában.

A dm 2009-ben vezette be hazánkban az active beauty törzsvásárlói programot. Az ehhez kapcsolódó fogyasztói márkamagazin gondozását 2012 óta a Marquard Media látja el. 2017-től azonban már nemcsak a print lap, hanem az újonnan induló online magazin tartalmai is a kiadó Content Studio divíziójának égisze alatt készülnek. Ennek megfelelően a http://www.activebeauty.hu/ oldalon naponta frissülő, naprakész, minőségi tartalmakkal találkozhatnak a felhasználók szépség, szórakozás, életmód, inspiráció és család témakörökben. A legújabb sminktippektől, szépségtrendektől kezdve a testi-lelki egészségig, az izgalmas útibeszámolóktól, kulturális tippektől az egészséges és gyorsan elkészíthető receptekig találhatnak szemezgetnivalót az oldalra látogatók. Az online magazin valamennyi témaköre közvetlenül kapcsolódik a dm termékvilágához.

 

Pastyik Renáta, a Marquard Media Content Studiójának igazgatója így nyilatkozott a megújuló együttműködésről: „Nagy örömünkre szolgált, hogy egy újabb szolgáltatással bővíthetjük a dm-mel fennálló stratégiai partnerségünket. A digitális magazin naponta frissülő oldalán megjelenő, kifejezetten a magyar olvasóközönség számára gyártott cikkek segítségével a dm márka és a fogyasztók közötti még szorosabb kötelék kialakításában vállal aktív szerepet a Content Studio. Bízom benne, hogy az olvasók ugyanolyan lelkesedéssel olvassák majd ezeket a tartalmakat is, mint a magazin nyomtatott változatát.”

 

Kanyó Roland, a dm Kft. marketing- és PR-menedzsere így vélekedik az együttműködésről: „A dm büszke rá, hogy az active beauty magazin idehaza 2012. óta kalauzolja olvasóit a mindennapok mozgalmas világában, amely most az online térben is hódító útjára indul. A dm-nél nagy hangsúlyt kap a vásárlókkal való kapcsolattartás, nagyon fontos az innováció, ennek újabb,  egyedülálló eszköze az active beauty Online Magazin, ahol napi szinten frissülő, minőségi tartalmakkal találkozhatnak az olvasók. Partnerünk, a Marquard Media Content Studiója a kezdetek óta a legmagasabb színvonalú szakmai hátteret biztosítja a magazinnak, újító ötleteikkel segítik a lap fejlődését. Ennek következtében egy újabb, sokféle lehetőséggel teli területen folytatódhat a már eddig is sikeres együttműködés.”

 

Az active beauty magazin a modern felhasználói igényekhez alkalmazkodva 360 fokban éri el a fogyasztókat: akár tableten, számítógépen, mobilon vagy a klasszikus papíralapú magazinban találkozik vele a vásárló, minden platformon személyes tanácsadóként funkcionálhat.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése