TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Elismert gazdasági szereplők részvételével januárban rendezik az első interaktív fórumot.

Professzionális szakmai rendezvényszervező üzletággal bővül a HG Media csoport portfóliója. A HG a cégcsoporthoz tartozó egyik sales house, a KOD Média szervezői támogatásával már idén januárban neves előadókkal indítja el gazdasági konferenciasorozatát.

 

A HG Media csoport két évtizede nyújt teljes körű kommunikációs ügynökségi szolgáltatásokat hazai piaci és állami szereplőknek. 2017-től a társaság új üzletágat indít, és első lépésként már idén bemutatja első konferenciasorozatát. A gazdasági vitafórum célja, hogy lehetőséget biztosítson az üzleti topvezetők, gazdasági döntéshozók, közéleti véleményformálók és az államigazgatás vezető szakemberei számára, hogy első kézből szerezzenek naprakész információt a hazai és nemzetközi piaci változásokról, az egy-egy szakmát vagy szektort érintő fontosabb trendekről. A vállalkozások működését befolyásoló kihívásokat feldolgozó interaktív beszélgetéseken elismert cégvezetők, állami szervezetek, szakmai szövetségek képviselői vesznek részt.

 

A Fókuszban címet viselő konferenciasorozat első, január 26-án Budapesten rendezendő, a 2017-ben várható gazdasági folyamatokat elemző eseményén többek között Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter, Virág Barnabás, az MNB monetáris politikáért, pénzügyi stabilitásért és hitelösztönzésért felelős ügyvezető igazgatója és Krisán László, a KAVOSZ Zrt. vezérigazgatója is ott lesznek. Az évnyitó esemény után hónapról hónapra terítékre kerülnek majd az európai uniós pályázatok kínálta lehetőségek, a logisztikai ágazat kihívásai, az ingatlanpiac helyzete, a munkaerőhiány kérdései, és a digitális forradalom gazdasági hatásai is.

 

Az új üzletágat Haraszti Márta vezeti, aki tavaly érkezett a cégcsoporthoz.  A szakember 1997-ben a Pesti Estnél kezdte karrierjét, később a MediaWorks munkatársa lett, ahol a Világgazdaság konferenciák projektvezetőjeként dolgozott.

A rendezvénysorozat részletei: konferencia.hgmedia.hu

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése