TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Autópálya-matrica kampányt indít az OTP Mobil

7851
A kampány célja, hogy felhívja az autósok figyelmét a matricavásárlás egyszerű és kényelmes módjára.

Ismert tény ugyanis, hogy a 2016-ban megvásárolt, tavalyi évre érvényes éves matricák lejárati határideje 2017. január 31. Ez feladatként az évkezdés után szinte azonnal az autósok feje fölé tornyosul és már az első hetekben plusz elintéznivalót jelent számukra, halasztására pedig nincs lehetőség. A matricavásárlásnak ráadásul komoly tétje van – sokezer forintos büntetést kaphatnak azok, akik elmulasztják megvenni az úthasználati jogosultságot, utólagos pótlására pedig nincs mód. Az OTP Mobil célja felhívni az autósok figyelmét, hogy az év eleji hajtás közepette nem kell, hogy még az autópálya-matrica vásárlás is pluszterhet jelentsen számukra, mert létezik egy egyszerű megoldás, amellyel néhány érintéssel, szó szerint szinte pillanatok alatt meg tudják venni az új jogosultságot. Az OTP Mobil Kft. által fejlesztett és üzemeltetett Simple alkalmazással bárki gyorsan és kényelmesen vásárolhatja meg a matricát, amely a fizetés pillanatától azonnal érvényes lesz.

 

Kreatív koncepció
A kampány fókuszában a fő üzenet hangsúlyozása áll, melynek lényege, hogy ha káosz az autósok napja, a Simple alkalmazással legalább a matricavásárlást meg tudják oldani egyszerűen és kényelmesen. A kampány központi eleme egy TV kampány, amely január 16-án indul és 53 csatornán fog futni. Ezzel a szpottal a mozikban a filmek előtt lévő reklámblokkban is találkozhatnak majd a nézők.

A figyelemfelkeltő célt az OTP Mobil a klasszikus sajtókommunikációs eszközök mellett a vásárlás egyszerűségét és az alkalmazás előnyeit hangsúlyozó 4 hetes Vezess.hu kampánnyal is erősíti. Ennek részeként szerkesztőségi tartalmak és rövidhírek népszerűsítik az aktualitást és az applikációt. Az OTP Mobil értékes nyereményeket is sorsol mindazok között, akik 2017. február 17-ig az alkalmazásban vagy a www.simple.hu honlapon vásárolnak úthasználati jogosultságot.

 

A kampány/reklám fő üzenete: „Ha káosz az egész napod legalább a matricavásárlás legyen egyszerűbb. Vedd egyszerűen!”

A reklámok: https://www.youtube.com/watch?v=BmFEcsWjgRc

Alkotók listája:

Megbízói oldal

Megbízó: OTP Mobil Kft.
Marketing és kommunikációs vezető: Szabó Gergő
Marketing és PR menedzser: Verba Gergely

Ügynökségek:

UP Advertising

Reklámügynökség: UP Advertising

Creative Director: Goneth Jácint

Head of art: Kovács Gergely

Head of copy: Ónodi Lóránt

Account Director: Lieszkovszki Adrienn

Rendező producer: Csorba Miklós

Café PR

Ügyfélkapcsolati csoportvezető: Szatmári Péter

Senior ügyfélkapcsolati menedzser: Lukovszki Bernadett

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése