TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A legmagasabb elismerésben részesült az amerikai MarCom Awards díjátadón a VELUX vállalati értékek videósorozata a vállalati kategóriában.

A díjazott alkotás öt kisfilmben, összesen 16 helyszín – köztük Magyarország – 28 munkatársának részvételével mutatja be, hogy az öt VELUX érték milyen szerepet játszik mindennapjaikban. A személyes történetekben a szereplők többek között arról is beszélnek, hogyan jelenik meg életükben az alkotási vágy, hogyan dolgoznak együtt a kollégákkal és partnerekkel, milyen kihívásokkal szembesülnek munkájuk során.

 

Az amerikai MarCom Awards a marketing és kommunikáció területén elért kiváló teljesítményt díjazó nemzetközi elismerés. A 2016-os pályázatra mintegy 6000 munka érkezett. A megmérettetés legmagasabb elismerését, a Platinum díjat a kivételesen magas minőséget, kreativitást és leleményességet képviselő pályamunkáknak ítélik oda.

 

A VELUX értékek a cég vállalati kultúrájának alappillérei. Az öt VELUX érték egyfajta viselkedési kódexként működik a Cégcsoport mindennapjaiban.

 

A filmekből egy összefoglaló videó is készült Egy csapat, közös értékek címmel.

Az öt díjnyertes film ezen a linken érthető el.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése