TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A magyarok szívesen telelnek meleg klímájú helyeken, de a napfényes időjárás mellett már szempont a jó szolgáltatás is.

Az Emirates magyarországi country managere, Horváth Gábor szerint a meleg, egzotikus úti célok iránti igény folyamatosan növekszik: „Amíg nyáron többen választják a rövidebb városlátogatásokat például Tokióba, Mumbaiba vagy Sanghajba, addig a hideg időszakban az utazók inkább hosszabb nyaralásokat választanak, például a Seychelle-szigetekre vagy Thaiföldre. Dubaj továbbra is igen népszerű, mivel mindkét utazási célnak megfelel.”

Költségtudatos pihenés, egyszerűen
A pihenésre vágyók számára nemcsak a kellemes időjárás, hanem az utazás során kapott kiváló szolgáltatások is elsődlegesek. Az Emirates tapasztalatai szerint a légitársaság kiválasztásánál a téli utazók egyik legfontosabb szempontja az, hogy a pénzükért cserébe minőségi szolgáltatást kapjanak. „Egy romantikus kiruccanáshoz vagy egy családi üdüléshez a téli időszakban nélkülözhetetlen, hogy maga az utazás is pihentető és élvezetes legyen, hogy az utasok már a fedélzeten elkezdhessék a vakációt ” – tette hozzá Horváth Gábor

Dizájnban is többet akarnak adni
Új, modern dizájnnal és két új színnel frissül a francia légitársaság Premium Economy pipere táskája. Az év elejétől az Air France Premium Economy utasai két új fedélzeti neszeszer közül választhatnak a hosszú távú járatokon. Az új modellek a Premium Economy kabin csinos és dinamikus dizájnját tükrözik. A piperetáskákat, amelyeket a légitársaság félévente újít meg, az utasok ajándékba kapják. A neszeszerek tartalmaznak fülhallgató párnát, füldugót, fogkrémet és fogkefét, zoknit és szemellenzőt.

 

Már rövidebb utakon is van net
A Lufthansa múlt nyáron kapta meg az Európai Repülésbiztonsági Hivataltól (EASA) a kiegészítő típusbizonyítványt (STC) az Airbus A320-as flottára, és azóta elvégezte a szükséges előkészítő munkát, most pedig elindul a Lufthansa és az Austrian járatain a tesztelés következő szakasza, egyelőre 5-5 gépen. E gépek utasai a teszt idején ingyen vehetik igénybe az internetet. A felhasználói viselkedés elemzéséből kapott adatok alapján a légitársaságok már az éles kereskedelmi indulásra fejlesztik tovább a szolgáltatást.

„Nagyon örülök, hogy hamarosan szélessávú internetet és ezen keresztül tökéletes digitális élményt nyújthatunk kontinentális járataink utasainak. A Lufthansa Flynet indulása óta céljaink között szerepel, hogy innovatív módon, nagy hozzáadott értékű fedélzeti szolgáltatásokkal lássuk el utasainkat” – nyilatkozta Harry Hohmeister, a Deutsche Lufthansa AG igazgatóságának légi csomópontok irányításáért felelős tagja (fenti képen). Az internethozzáféréssel rendelkező Lufthansa gépek száma még 2017 első negyedévében 20-ra emelkedik. 2018 közepéig a Lufthansa A320-as flottájának minden tagját felszerelik a legmodernebb technológiával. Az Austrian Airlines 31 gépének átalakítása várhatóan már 2017. április végére befejeződik. A Eurowings 69 gépén 2017 nyarára építik ki az internethozzáférést.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése