TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A magyarok szívesen telelnek meleg klímájú helyeken, de a napfényes időjárás mellett már szempont a jó szolgáltatás is.

Az Emirates magyarországi country managere, Horváth Gábor szerint a meleg, egzotikus úti célok iránti igény folyamatosan növekszik: „Amíg nyáron többen választják a rövidebb városlátogatásokat például Tokióba, Mumbaiba vagy Sanghajba, addig a hideg időszakban az utazók inkább hosszabb nyaralásokat választanak, például a Seychelle-szigetekre vagy Thaiföldre. Dubaj továbbra is igen népszerű, mivel mindkét utazási célnak megfelel.”

Költségtudatos pihenés, egyszerűen
A pihenésre vágyók számára nemcsak a kellemes időjárás, hanem az utazás során kapott kiváló szolgáltatások is elsődlegesek. Az Emirates tapasztalatai szerint a légitársaság kiválasztásánál a téli utazók egyik legfontosabb szempontja az, hogy a pénzükért cserébe minőségi szolgáltatást kapjanak. „Egy romantikus kiruccanáshoz vagy egy családi üdüléshez a téli időszakban nélkülözhetetlen, hogy maga az utazás is pihentető és élvezetes legyen, hogy az utasok már a fedélzeten elkezdhessék a vakációt ” – tette hozzá Horváth Gábor

Dizájnban is többet akarnak adni
Új, modern dizájnnal és két új színnel frissül a francia légitársaság Premium Economy pipere táskája. Az év elejétől az Air France Premium Economy utasai két új fedélzeti neszeszer közül választhatnak a hosszú távú járatokon. Az új modellek a Premium Economy kabin csinos és dinamikus dizájnját tükrözik. A piperetáskákat, amelyeket a légitársaság félévente újít meg, az utasok ajándékba kapják. A neszeszerek tartalmaznak fülhallgató párnát, füldugót, fogkrémet és fogkefét, zoknit és szemellenzőt.

 

Már rövidebb utakon is van net
A Lufthansa múlt nyáron kapta meg az Európai Repülésbiztonsági Hivataltól (EASA) a kiegészítő típusbizonyítványt (STC) az Airbus A320-as flottára, és azóta elvégezte a szükséges előkészítő munkát, most pedig elindul a Lufthansa és az Austrian járatain a tesztelés következő szakasza, egyelőre 5-5 gépen. E gépek utasai a teszt idején ingyen vehetik igénybe az internetet. A felhasználói viselkedés elemzéséből kapott adatok alapján a légitársaságok már az éles kereskedelmi indulásra fejlesztik tovább a szolgáltatást.

„Nagyon örülök, hogy hamarosan szélessávú internetet és ezen keresztül tökéletes digitális élményt nyújthatunk kontinentális járataink utasainak. A Lufthansa Flynet indulása óta céljaink között szerepel, hogy innovatív módon, nagy hozzáadott értékű fedélzeti szolgáltatásokkal lássuk el utasainkat” – nyilatkozta Harry Hohmeister, a Deutsche Lufthansa AG igazgatóságának légi csomópontok irányításáért felelős tagja (fenti képen). Az internethozzáféréssel rendelkező Lufthansa gépek száma még 2017 első negyedévében 20-ra emelkedik. 2018 közepéig a Lufthansa A320-as flottájának minden tagját felszerelik a legmodernebb technológiával. Az Austrian Airlines 31 gépének átalakítása várhatóan már 2017. április végére befejeződik. A Eurowings 69 gépén 2017 nyarára építik ki az internethozzáférést.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése