TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Tesco második alkalommal hirdeti meg „Ön választ, mi segítünk” pályázati programját, hogy helyi közösségi kezdeményezéseket támogasson.

A felhívásra 2017. január 31-ig jelentkezhetnek civil szervezetek egészséges életmódot ösztönző, gyermekek fejlődését támogató vagy környezetszépítő-védő programokkal. A pályázatára olyan programokkal nevezhetnek, amik a helyi közösségekben fejtik ki jótékony hatásukat, ott, ahol az áruházlánc vásárlói és dolgozói is élnek. A pályázat során a végső nyerteseket az áruházlánc vásárlói választhatják ki, így valóban a közösségek számára legértékesebb törekvések valósulhatnak meg a támogatásból. A nyertes pályázók egyenként 400 000 Ft támogatást nyerhetnek el programjuk megvalósításához.

Az „Ön választ, mi segítünk” pályázatot először 2016-ban hirdette meg a Tesco európai országaiban. A tavalyi pályázat során a cseh, lengyel, magyar és szlovák piacon összesen 389 civil szervezet nyert el támogatást, amelyet rászoruló gyermekek, családok, idősek megsegítésére, a környezet védelmére, valamint az oktatás fejlesztésére fordítottak. Magyarországon 62 nyertes szervezet egyenként nettó 400 000 forintból valósíthatta meg helyi közösséget támogató projektjét.

 

A magyar vásárlók 2016-ban több mint 2,7 millió szavazatot adtak le, szavazataiknak és a szervezetek munkájának köszönhetően többek között hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű fiatalok részesülhettek elsősegély és egészséges-életmód képzésben, bővülhetett a sérült és fogyatékkal élő gyermekek és családjuk számára megrendezett sportfoglalkozások száma, a szociális éttermek támogatásának köszönhetően meleg étel került mélyszegénységben élő családok asztalára, és nem utolsó sorban tornaszobák és kültéri játszóterek szépültek meg.

 

Idén, a január 2. és 31. között, országosan összesen 63 körzetből beérkezett pályázatokat a Magyar Adományozói Fórum, a Tesco független szakmai partnere által felkért szakértők értékelik majd. A bírálat során többek között azt is vizsgálják, hogy a program milyen hatást fejt ki a helyi közösségre, és mennyire vonja be annak tagjait. Az értékelést követően körzetenként három pályázatot választanak ki, amelyek továbbjutnak a második fordulóba. Itt a döntés már a Tesco vásárlóinak és munkatársainak kezében van, ők szavazzák meg, hogy saját közösségükben melyik program valósuljon meg; azaz az egyes körzetekben melyik civil szervezet nyerje el a nettó 400 000 forintos támogatást. A vásárlók március 8-tól április 4-ig szavazhatnak majd a továbbjutott pályázatokra. Minden vásárlás után 1 darab zsetont kapnak, amit az áruházakban kihelyezett zsetongyűjtő pontokon dobhatnak be a kiválasztott és támogatott szervezet és pályázati program mellé. A nyertes pályázatokat a 2017. április 17-ei héten hirdeti ki az áruházlánc.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése