TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Tesco második alkalommal hirdeti meg „Ön választ, mi segítünk” pályázati programját, hogy helyi közösségi kezdeményezéseket támogasson.

A felhívásra 2017. január 31-ig jelentkezhetnek civil szervezetek egészséges életmódot ösztönző, gyermekek fejlődését támogató vagy környezetszépítő-védő programokkal. A pályázatára olyan programokkal nevezhetnek, amik a helyi közösségekben fejtik ki jótékony hatásukat, ott, ahol az áruházlánc vásárlói és dolgozói is élnek. A pályázat során a végső nyerteseket az áruházlánc vásárlói választhatják ki, így valóban a közösségek számára legértékesebb törekvések valósulhatnak meg a támogatásból. A nyertes pályázók egyenként 400 000 Ft támogatást nyerhetnek el programjuk megvalósításához.

Az „Ön választ, mi segítünk” pályázatot először 2016-ban hirdette meg a Tesco európai országaiban. A tavalyi pályázat során a cseh, lengyel, magyar és szlovák piacon összesen 389 civil szervezet nyert el támogatást, amelyet rászoruló gyermekek, családok, idősek megsegítésére, a környezet védelmére, valamint az oktatás fejlesztésére fordítottak. Magyarországon 62 nyertes szervezet egyenként nettó 400 000 forintból valósíthatta meg helyi közösséget támogató projektjét.

 

A magyar vásárlók 2016-ban több mint 2,7 millió szavazatot adtak le, szavazataiknak és a szervezetek munkájának köszönhetően többek között hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű fiatalok részesülhettek elsősegély és egészséges-életmód képzésben, bővülhetett a sérült és fogyatékkal élő gyermekek és családjuk számára megrendezett sportfoglalkozások száma, a szociális éttermek támogatásának köszönhetően meleg étel került mélyszegénységben élő családok asztalára, és nem utolsó sorban tornaszobák és kültéri játszóterek szépültek meg.

 

Idén, a január 2. és 31. között, országosan összesen 63 körzetből beérkezett pályázatokat a Magyar Adományozói Fórum, a Tesco független szakmai partnere által felkért szakértők értékelik majd. A bírálat során többek között azt is vizsgálják, hogy a program milyen hatást fejt ki a helyi közösségre, és mennyire vonja be annak tagjait. Az értékelést követően körzetenként három pályázatot választanak ki, amelyek továbbjutnak a második fordulóba. Itt a döntés már a Tesco vásárlóinak és munkatársainak kezében van, ők szavazzák meg, hogy saját közösségükben melyik program valósuljon meg; azaz az egyes körzetekben melyik civil szervezet nyerje el a nettó 400 000 forintos támogatást. A vásárlók március 8-tól április 4-ig szavazhatnak majd a továbbjutott pályázatokra. Minden vásárlás után 1 darab zsetont kapnak, amit az áruházakban kihelyezett zsetongyűjtő pontokon dobhatnak be a kiválasztott és támogatott szervezet és pályázati program mellé. A nyertes pályázatokat a 2017. április 17-ei héten hirdeti ki az áruházlánc.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése