TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az új partnerek csatlakozásával már 16 partnernél veheti igénybe a kedvezmények folyamatosan bővülő körét a 2,8 millió SuperShop kártyabirtokos.

A SuperShop a saját piacukon meghatározó jelentőségű partnereket fogja össze egy egységes márkaernyő alatt, tovább erősítve, építve a program és a partnerek márkaerejét. A program a részt vevő partnerek hűségprogramja, amelynek részeként a kártyabirtokos fogyasztók mindennapi vásárlásaik után, vagy szolgáltatások igénybe vétele alapján, az igényeiknek leginkább megfelelő jutalmat kaphatnak. 2017 januárjától a Magyarország piacvezető játékkereskedelmi hálózatában, a Regio Játék üzleteiben, a piacvezető Katedra nyelviskolákban és a Kärcher üzleteiben is gyűjthetnek vagy válthatnak be pontokat a kártyabirtokosok.  A SuperShop program tulajdonosai a SPAR Magyarország Kft. és az OMV Hungária Kft.

„Számunkra az a legfontosabb, hogy a játékaink által hozzájáruljunk a gyermekek testi-lelki fejlődéséhez. A SuperShop programhoz való csatlakozással lehetőséget teremtünk a szülők számára, hogy a mindennapi vásárlásaikkal gyűjtött pontokat minőségi, hasznos és szórakoztató játékokra váltsák be áruházainkban. A vevők hűségét szívesen jutalmazzuk, ezért fontosnak tartottuk a SuperShop programban való részvételt” – mondta el Gyaraki Dávid, a Regio Játék marketingvezetője.

 

„A 27 éves Katedra Nyelviskolában már 500 ezren iratkoztak be, havonta 1000-nél több sikeres nyelvvizsgát tesznek le, külföldi nyelvtanfolyamain közel 5000-en vettek részt, egyedüli magyarországi szolgáltatója a Macmillan English Campus online nyelvoktatási rendszernek. A Katedra 8x-os Superbrands és 7x-es Magyar Brands díjas magyar tulajdonú vállalkozás. A SuperShop program kitűnő lehetőség számunkra, hogy hallgatóinknak további előnyöket nyújthassunk folyamatosan megújuló képzési kínálatunk és akcióink mellett” – fogalmozott Nagy Zoltán, a Katedra Nyelviskola Kft. ügyvezető igazgatója.

 

„A Kärcher egy világszerte méltán ismert márkanév, amely egyenlő a minőséggel, megbízhatósággal a tisztítási technológiák területén. Ezen terület magyarországi vezetőiként reméljük a SuperShop program lehetőséget nyújt, hogy szélesebb réteghez eljuttassuk innovatív, minőségi és az egészséget, illetve környezetünket védő megoldásainkat üzleti és lakossági felhasználók részére egyaránt” – nyilatkozott Juhász Tamás a Kärcher Hungária Kft. ügyvezető igazgatója.

 

„Magyarország legnépszerűbb többpartneres törzsvásárlói programjaként folyamatosan arra törekszünk, hogy kártyabirtokosaink életük minél több területén élvezhessék a program előnyeit. Másik fontos törekvésünk, hogy a programot folyamatosan megújítsuk, a változó vásárlói szokásokhoz igazítsuk, lehetőséget adjunk például az online térben való kártyahasználatra is. Az új partnerek csatlakozásával mindkét területen jelentős lépést tettünk” – mondta el Hovanyecz Norbert, a SuperShop Kft. ügyvezető igazgatója.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése