TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Design díjat nyert a Goodyear gömbgumija

7837
Az abroncskoncepció egyedi formáját és kialakítását díjazták a világ egyik legrégebbi és legnevesebb formatervezési elismerésével.

A Goodyear Eagle-360 nyerte a Chicago Athenaeum Építészeti és Design Múzeum és az Európai Építészeti, Művészeti, Formatervezési és Urbanisztikai Központ 2016. évi GOOD DESIGN díját közlekedés kategóriában. Világszerte több ezer gyártó és tervező cég nevezett a múzeum által meghirdetett pályázatra, és mintegy 900 terméket és tervet találtak méltónak a díjra. Az Eagle-360 immár a múzeum állandó design gyűjteményének részét képezi és bekerül a GOOD DESIGN 2016-2017-es évkönyvébe is.

A Goodyear az Eagle-360 abroncskoncepciót a 2016-os Genfi Nemzetközi Autókiállításon mutatta be. A gömb alakú, 3D-nyomtatással készült abroncs a Goodyear jövőképét testesíti meg, és inspiráló megoldást mutat a jövő részére, amikor az önvezető technológia várhatóan elterjedtebb lesz.

 

A Goodyear Eagle-360 egyedi formája hozzájárulhat az önvezető autók igényeinek megfelelő biztonsághoz és fordulékonysághoz. A gumiabroncs gömb formája biztosítja a tökéletes kormányozhatóságot. Az Aktív technológia lehetővé teszi a gumiabroncsok igény szerinti mozgását, csökkentve ezzel a potenciális megcsúszásokat, például tükörjég vagy hirtelen előbukkanó akadályok miatt. A koncepció technológiájának részletei megnézhetők ebben a videóban: https://www.youtube.com/watch?v=oSFYwDDVgac

 

„Örömmel fogadjuk ezt a jelentős elismerést, amely a Goodyear Eagle-360-at kifejlesztő tervezőink és mérnökeink kiemelkedő munkáját dicséri. A Goodyear valóban az iparági innováció élén áll, és utat mutat az új technológiák részére” – mondta Olivier Rousseau, a Goodyear EMEA kereskedelmi abroncsokért felelős alelnöke.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése