TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A vonzó belgiumi, brüsszeli célállomások, illetve a kiépített afrikai hálózat erősítik majd a Lufthansa és a Eurowings Csoport piaci pozícióját.

A Lufthansa megegyezett az SN Airholding minden részvényesével a Brussels Airlines teljes átvételének feltételeiről, így a Deutsche Lufthansa AG igazgatótanácsa jóváhagyta a vételi opció lehívását a részvények fennmaradó 55%-ával szemben. A vételi opció 2016. december 31-étől hatályos, a tranzakció 2017 januárjában jön létre.

A SN Airholding részvényeiből fennmaradó 55%-nyi rész ármegállapításának módszertana már a 2008-as megállapodásban is szerepelt. A részvények 55%-a 2,6 millió euróba került, amely 30 belga részvényes felé kerül kifizetésre.

 

„Nyolc évvel ezelőtt vettük át az SN Airholding 45%-át, ma pedig újabb fejezetét nyitjuk eddigi sikeres együttműködésünknek. A Brussels Airlines partnereként, illetve résztulajdonosaként már így is számos ponton szorosan kapcsolódunk egymáshoz. Belgiumot, és különösen Brüsszelt rendkívül vonzó piacnak tartjuk, amely ideálisan egészíti ki kínálatunkat Európa szívében. A Brussels Airlines már ma is versenyképes költségstruktúrával rendelkezik, továbbá a jól kiépített hosszú távú, elsősorban afrikai célállomásokból álló hálózatát hozza a Lufthansa Csoport portfóliójába. Nagyra értékeljük a Brussels Airlines 3 500 jól képzett munkatársának motivációját és teljesítményét is“ – mondta Carsten Spohr, a Deutsche Lufthansa AG igazgatótanácsának elnöke.

 

A légitársaság átvétele után a Brussels Airlines a Eurowings Csoport égisze alatt repüli a 23 hosszú távú járatból, és a 79 európai városból álló hálózatát. A „Brussels Airlines“ márkanevet a „Eurowings Csoport tagja“ megnevezés egészíti majd ki. A Lufthansa és a Brussels Airlines közös célja a vállalatcsoport belgiumi piaci pozíciójának erősítése.

 

A jövőben folytatódik a flottaharmonizáció az Airbus A320-as típuscsaládra. A jelenlegi 42 rövid- és közepes távolságú repülőgépének, illetve a 9 hosszú távú utakon használt Airbus A330-asának köszönhetően a légitársaság a közelmúltban jelentősen növelte utaslétszámát. 2013 és 2015 között a Brussels Airlines 30 százalékkal több, összesen 7,5 millió utast szállított. A flottafejlesztés középtávon egyrészt a hatékonyságot növeli, másrészt a rövid- és közepes távolságú járatokon a kapacitást bővíti.

 

Az elmúlt három évben a Brussels Airlines az üzemanyagköltségen kívüli egységköltségét 10 százalékkal csökkentette és hosszú távon fenntartható, hatékony struktúrát alakított ki. A 2015-ös üzleti évben a vállalat 43,4 millió eurós üzemi eredményt ért el. A teljes integráció következtében létrejövő szinergiahatások évente több tízmillió eurós megtakarítást jelentenek, rövidtávon ugyanakkor az átvételnek lehetnek egyszeri költségtényezői.

 

„A Lufthansa és a Brusseles Airlines bizalommal teli együttműködése következtében bebizonyosodott, hogy együtt jelentős perspektívákkal rendelkezünk. A légiközlekedésben a konszolidáció fontosabb, mint valaha. A Lufthansa Csoport égisze alatt a Brussels Airlines egyrészt még sikeresebben használhatja ki a szinergiahatásokat, másrészt tovább fejlesztheti speciális kompetenciáit. A versenyben közösen erősíthetjük pozícióinkat, illetve fejleszthetjük a rövid- és közepes távolságú hálózatunkat. Az afrikai hálózatunkat, illetve az átszállási kapcsolatunkat fontos elemként visszük át a Lufthansa Csoportba és együtt fogjuk erős piaci pozíciónkat továbbfejleszteni“ – mondta Viscount Etienne Davignon, a Brussels Airlines igazgatótanácsának elnöke.

 

A jövőben a Brussels Airlines jelentős szerepet kap a Eurowings-Csoport pán-európai platformjának kiépítésében. Az integrációs folyamatot személyesen kíséri majd Carsten Spohr, aki ezentúl Viscount Etienne Davignon mellett a Brussels Airlines igazgatótanácsának alelnöke is lesz. Az igazgatótanács változatlanul három további belga tagból áll majd. A menedzsmentet változatlanul Bernard Gustin CEO vezeti. Ezeken kívül egy belga tanácsadó testület is létrejön majd, amely az integrációt támogatja.

 

„A légiközlekedési iparág vezető vállalatcsoportjaként többször is bebizonyítottuk, hogy a csoport bővítésénél kiemelt figyelmet fordítunk a helyi piac érdekeire. Brüsszel fontos átszállási pont, ezért szeretnénk tovább fejleszteni Európa fővárosnak elérhetőségét. Az eddigi sikeres működés alapján a Brussels Airlines fontos impulzusokat adhat, hogy a Eurowings Csoport pán-európai közvetlen, point-to-point járatai sikeresen működjenek. Közösen lehetünk sikeresek ügyfeleink, részvényeseink és dolgozóink, és különösen Belgium érdekében“ – tette hozzá Carsten Spohr.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése