TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A vonzó belgiumi, brüsszeli célállomások, illetve a kiépített afrikai hálózat erősítik majd a Lufthansa és a Eurowings Csoport piaci pozícióját.

A Lufthansa megegyezett az SN Airholding minden részvényesével a Brussels Airlines teljes átvételének feltételeiről, így a Deutsche Lufthansa AG igazgatótanácsa jóváhagyta a vételi opció lehívását a részvények fennmaradó 55%-ával szemben. A vételi opció 2016. december 31-étől hatályos, a tranzakció 2017 januárjában jön létre.

A SN Airholding részvényeiből fennmaradó 55%-nyi rész ármegállapításának módszertana már a 2008-as megállapodásban is szerepelt. A részvények 55%-a 2,6 millió euróba került, amely 30 belga részvényes felé kerül kifizetésre.

 

„Nyolc évvel ezelőtt vettük át az SN Airholding 45%-át, ma pedig újabb fejezetét nyitjuk eddigi sikeres együttműködésünknek. A Brussels Airlines partnereként, illetve résztulajdonosaként már így is számos ponton szorosan kapcsolódunk egymáshoz. Belgiumot, és különösen Brüsszelt rendkívül vonzó piacnak tartjuk, amely ideálisan egészíti ki kínálatunkat Európa szívében. A Brussels Airlines már ma is versenyképes költségstruktúrával rendelkezik, továbbá a jól kiépített hosszú távú, elsősorban afrikai célállomásokból álló hálózatát hozza a Lufthansa Csoport portfóliójába. Nagyra értékeljük a Brussels Airlines 3 500 jól képzett munkatársának motivációját és teljesítményét is“ – mondta Carsten Spohr, a Deutsche Lufthansa AG igazgatótanácsának elnöke.

 

A légitársaság átvétele után a Brussels Airlines a Eurowings Csoport égisze alatt repüli a 23 hosszú távú járatból, és a 79 európai városból álló hálózatát. A „Brussels Airlines“ márkanevet a „Eurowings Csoport tagja“ megnevezés egészíti majd ki. A Lufthansa és a Brussels Airlines közös célja a vállalatcsoport belgiumi piaci pozíciójának erősítése.

 

A jövőben folytatódik a flottaharmonizáció az Airbus A320-as típuscsaládra. A jelenlegi 42 rövid- és közepes távolságú repülőgépének, illetve a 9 hosszú távú utakon használt Airbus A330-asának köszönhetően a légitársaság a közelmúltban jelentősen növelte utaslétszámát. 2013 és 2015 között a Brussels Airlines 30 százalékkal több, összesen 7,5 millió utast szállított. A flottafejlesztés középtávon egyrészt a hatékonyságot növeli, másrészt a rövid- és közepes távolságú járatokon a kapacitást bővíti.

 

Az elmúlt három évben a Brussels Airlines az üzemanyagköltségen kívüli egységköltségét 10 százalékkal csökkentette és hosszú távon fenntartható, hatékony struktúrát alakított ki. A 2015-ös üzleti évben a vállalat 43,4 millió eurós üzemi eredményt ért el. A teljes integráció következtében létrejövő szinergiahatások évente több tízmillió eurós megtakarítást jelentenek, rövidtávon ugyanakkor az átvételnek lehetnek egyszeri költségtényezői.

 

„A Lufthansa és a Brusseles Airlines bizalommal teli együttműködése következtében bebizonyosodott, hogy együtt jelentős perspektívákkal rendelkezünk. A légiközlekedésben a konszolidáció fontosabb, mint valaha. A Lufthansa Csoport égisze alatt a Brussels Airlines egyrészt még sikeresebben használhatja ki a szinergiahatásokat, másrészt tovább fejlesztheti speciális kompetenciáit. A versenyben közösen erősíthetjük pozícióinkat, illetve fejleszthetjük a rövid- és közepes távolságú hálózatunkat. Az afrikai hálózatunkat, illetve az átszállási kapcsolatunkat fontos elemként visszük át a Lufthansa Csoportba és együtt fogjuk erős piaci pozíciónkat továbbfejleszteni“ – mondta Viscount Etienne Davignon, a Brussels Airlines igazgatótanácsának elnöke.

 

A jövőben a Brussels Airlines jelentős szerepet kap a Eurowings-Csoport pán-európai platformjának kiépítésében. Az integrációs folyamatot személyesen kíséri majd Carsten Spohr, aki ezentúl Viscount Etienne Davignon mellett a Brussels Airlines igazgatótanácsának alelnöke is lesz. Az igazgatótanács változatlanul három további belga tagból áll majd. A menedzsmentet változatlanul Bernard Gustin CEO vezeti. Ezeken kívül egy belga tanácsadó testület is létrejön majd, amely az integrációt támogatja.

 

„A légiközlekedési iparág vezető vállalatcsoportjaként többször is bebizonyítottuk, hogy a csoport bővítésénél kiemelt figyelmet fordítunk a helyi piac érdekeire. Brüsszel fontos átszállási pont, ezért szeretnénk tovább fejleszteni Európa fővárosnak elérhetőségét. Az eddigi sikeres működés alapján a Brussels Airlines fontos impulzusokat adhat, hogy a Eurowings Csoport pán-európai közvetlen, point-to-point járatai sikeresen működjenek. Közösen lehetünk sikeresek ügyfeleink, részvényeseink és dolgozóink, és különösen Belgium érdekében“ – tette hozzá Carsten Spohr.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése