TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A reklám jövőjét kutatja a Republic Group és a Kreatív közös konferenciája, ahol a jelen tendenciái alapján vizsgálják a jövő marketingkommunikációs trendjeit.

A branded storytellingben és a branded contentben rejlik a reklám jövője? Hogyan lehet átlépni a fogyasztók rohamosan növekvő ingerküszöbét? Hogyan reklámozzunk a mobil-desktop-televízió korszakában? Hogy használják a médiát az emberek ma? Mi a megoldás a klasszikus, online hirdetési felületek esetében elmaradó konverzióra?

 

A Republic Group és a Kreatív közösen kutatja a jövő reklámipari jelenségeit a branded contenttől egészen a multi-screen storytellingig. A Multi Screen Advertising konferencia során a többképernyős médiafogyasztás és történetmesélés, valamint a márkázott tartalom viszonyát és részleteit elemzi majd a hazai marketingkommunikációs szakma az A38 Hajón. A 2017. március 9-i konferencia útmutatást ad a márkáknak, hogyan menjenek szembe a hagyományos online hirdetési felületeken vészesen csökkenő konverziós rátákkal, és milyen tartalmakon keresztül juttassák el üzenetüket a fogyasztóknak. A branded content ugyanis több mint egy buzzword: a márkákhoz illő, releváns tartalmak szerepe már most is fontos a kommunikációban, ez a tendencia pedig minden bizonnyal folytatódik a jövőben is – főként a multi-screen médiafogyasztási kultúra és storytelling térnyerésével.

 


A szervezőkről

A Republic Group idén 16. alkalommal szervezte meg a BrandFestivalt. A 2001 óta minden évben megrendezett konferencia a közép-kelet-európai régió legjelentősebb márkakommunikációs és stratégiai fóruma, amelyen világszinten is elismert kommunikációs szakemberek tartanak előadásokat.

 

A Kreatív jelentős tapasztalattal rendelkezik a rendezvényszervezés területén. Olyan események fűződnek a magyar kommunikációs szakma lapjához, mint a Kreatív Craft Award, a Prizma Kreatív PR Díj, a Lollipop, a Hipnózis Kreatív Reklámverseny vagy éppen a Shopper Marketing konferenciasorozat.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése