TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A reklám jövőjét kutatja a Republic Group és a Kreatív közös konferenciája, ahol a jelen tendenciái alapján vizsgálják a jövő marketingkommunikációs trendjeit.

A branded storytellingben és a branded contentben rejlik a reklám jövője? Hogyan lehet átlépni a fogyasztók rohamosan növekvő ingerküszöbét? Hogyan reklámozzunk a mobil-desktop-televízió korszakában? Hogy használják a médiát az emberek ma? Mi a megoldás a klasszikus, online hirdetési felületek esetében elmaradó konverzióra?

 

A Republic Group és a Kreatív közösen kutatja a jövő reklámipari jelenségeit a branded contenttől egészen a multi-screen storytellingig. A Multi Screen Advertising konferencia során a többképernyős médiafogyasztás és történetmesélés, valamint a márkázott tartalom viszonyát és részleteit elemzi majd a hazai marketingkommunikációs szakma az A38 Hajón. A 2017. március 9-i konferencia útmutatást ad a márkáknak, hogyan menjenek szembe a hagyományos online hirdetési felületeken vészesen csökkenő konverziós rátákkal, és milyen tartalmakon keresztül juttassák el üzenetüket a fogyasztóknak. A branded content ugyanis több mint egy buzzword: a márkákhoz illő, releváns tartalmak szerepe már most is fontos a kommunikációban, ez a tendencia pedig minden bizonnyal folytatódik a jövőben is – főként a multi-screen médiafogyasztási kultúra és storytelling térnyerésével.

 


A szervezőkről

A Republic Group idén 16. alkalommal szervezte meg a BrandFestivalt. A 2001 óta minden évben megrendezett konferencia a közép-kelet-európai régió legjelentősebb márkakommunikációs és stratégiai fóruma, amelyen világszinten is elismert kommunikációs szakemberek tartanak előadásokat.

 

A Kreatív jelentős tapasztalattal rendelkezik a rendezvényszervezés területén. Olyan események fűződnek a magyar kommunikációs szakma lapjához, mint a Kreatív Craft Award, a Prizma Kreatív PR Díj, a Lollipop, a Hipnózis Kreatív Reklámverseny vagy éppen a Shopper Marketing konferenciasorozat.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése