TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A biztosító 100 millió forinttal támogatja a katasztrófavédelmet, amit a szervezet 7 teljesen felszerelt tűzvizsgáló jármű beszerzésére fordított.

Évente 1500 tűzzel kapcsolatos kárt jelentenek a Generalinál, amelyek összértéke meghaladja a 2 milliárd forintot. Az elektromos izzóknak, csillagszóróknak és gyertyáknak köszönhetően karácsony környékén különösen megszaporodnak a tűzkárok. Éppen ezek és a társadalmi felősségvállalás iránti elkötelezettsége miatt döntött úgy a biztosító, hogy 100 millió forinttal támogatja a katasztrófavédelmet, amit a szervezet 7 teljesen felszerelt tűzvizsgáló jármű beszerzésére fordított. A járműveket december 20-án adták át.

Biztosítóként hiszünk abban, hogy a kármegelőzési és kárenyhítési ismeretek és technológiák terjesztése és az azok támogatását szolgáló társadalmi szerepvállalás ugyanúgy feladatunk, mint az ügyfeleinkről való gondoskodás. Éves szinten több mint 1500 tűzzel kapcsolatos kárbejelentés érkezik hozzánk, így tapasztalatból is tudjuk, milyen fontos munkát végez a tűzoltóság. Nagy öröm számunkra, hogy a mostani 100 millió forint értékű támogatással segítséget nyújthatunk, nemcsak nekik, hanem rajtuk keresztül a társadalomnak is – mondta az átadón  Erdős Mihály, a Generali elnök-vezérigazgatója.

A biztosító nemcsak termékeivel szeretné biztonságosabbá tenni az emberek életét, hanem a kármegelőzéshez, a kármentéshez való hozzájárulásával is, ezért 100 millió forint értékben támogatja a tűzoltóság munkáját. Ez az összeg 7 teljesen felszerelt tűzvizsgáló autó beszerzését tette lehetővé, ami a megyei katasztrófavédelmi szervek munkáját nagyban megkönnyíti. A tűzoltási és műszaki mentési feladatok meggyorsítása mellett így hozzájárulhatnak a katasztrófák hatékonyabb elhárításához, illetve a lakossági és társadalmi javak védelméhez és mentéséhez. A járműveket Budapest mellett a következő megyékben használják majd: Pest, Bács-Kiskun, Borsod-Abaúj-Zemplén, Szabolcs-Szatmár-Bereg, Hajdú-Bihar, illetve az Országos Tűzoltósági Főfelügyelőség rendelkezésére is bocsátanak egyet.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése