TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A 2016. szeptember 12. és november 27. között zajló kampány több ezer érdeklődőt vonzott, az akciót Facebook és Instagram-alapú nyereményjáték zárta.

„Örömmel tapasztaltuk a kampányunk iránti hatalmas érdeklődést. Az eredeti célkitűzést, amely szerint a főzésre, a konyhában való alkotásra inspiráljunk, teljes mértékben teljesítettük. A gasztro-blogger hölgyek, akiket együttműködésre kértünk fel, termékeinkből egyedi, egészséges és finom recepteket alkottak, amelyek nagy népszerűségnek örvendtek a hozzászólások, a megosztások alapján. A recepteket kísérő, könnyen követhető videók pedig csak tovább növelték kezdeményezésünk sikerét, úgyhogy tervezzük is a folytatást” – fogalmazott Szirbek András, a Bonduelle marketing igazgatója.

A StafétaKanál konyhájában elsőként Bezselics Ildikó, a Két Cica Konyhája bloggere főzött egy pikáns finomságot, karibi szószban sült tarját chilis korianderes kukoricakásával. Hadarik Rita, a Rita Konyhája bloggere Bonduelle Piedone szószos babot kapott, ebből készített kolbászos, focacciás laktatós egytálételt. A Fűszer és lélek bloggere Fűszeres Eszter zöldségekkel inspirált, ő ugyanis zöldséges rizottót alkotott sajtos zöldséggolyókkal, Bonduelle Créatif Duo konzerv felhasználásával. Lendvai Lilla, aki a Stylist a konyhában című Instagram oldalt jegyzi, polentával és mexikói tépett csirkével rukkolt elő, itt a Bonduelle Mexicana Szószos Bab volt a staféta-konzerv. Mint mondták, izgalmas kaland volt a kampányban való részvétel, nemcsak a közönséget, hanem egymást is inspirálták, tapasztalatot cseréltek, új élményekkel lettek gazdagabbak, és rajongótáboruk is növekedett.

 

Akik figyelemmel követték az inspiráló kampányt, azok november 27-én egy Facebook és Instagram-alapú nyereményjátékon vehettek részt. Ugyancsak nagy érdeklődés mellett zajlik a Bonduelle adventi kampánya is, amelynek alapja egy egyedi tervezésű, kreatív adventi naptár, a márka Facebook oldalába ágyazva. A karácsonyig tartó aktivitásnak két oldala van, egyrészt minden nap nyeremények várják a játékosokat, másrészt a vállalat jótékonykodik is, több ezer konzervet ajánl fel a nélkülözőknek. A játékra már több mint 4000-ren regisztráltak. A nyeremények tekintetében a Russell Hobbs az együttműködő partner, az adományokat a pedig a Magyar Máltai Szeretetszolgálat juttatja majd el a rászorulókhoz.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése