TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A 2016. szeptember 12. és november 27. között zajló kampány több ezer érdeklődőt vonzott, az akciót Facebook és Instagram-alapú nyereményjáték zárta.

„Örömmel tapasztaltuk a kampányunk iránti hatalmas érdeklődést. Az eredeti célkitűzést, amely szerint a főzésre, a konyhában való alkotásra inspiráljunk, teljes mértékben teljesítettük. A gasztro-blogger hölgyek, akiket együttműködésre kértünk fel, termékeinkből egyedi, egészséges és finom recepteket alkottak, amelyek nagy népszerűségnek örvendtek a hozzászólások, a megosztások alapján. A recepteket kísérő, könnyen követhető videók pedig csak tovább növelték kezdeményezésünk sikerét, úgyhogy tervezzük is a folytatást” – fogalmazott Szirbek András, a Bonduelle marketing igazgatója.

A StafétaKanál konyhájában elsőként Bezselics Ildikó, a Két Cica Konyhája bloggere főzött egy pikáns finomságot, karibi szószban sült tarját chilis korianderes kukoricakásával. Hadarik Rita, a Rita Konyhája bloggere Bonduelle Piedone szószos babot kapott, ebből készített kolbászos, focacciás laktatós egytálételt. A Fűszer és lélek bloggere Fűszeres Eszter zöldségekkel inspirált, ő ugyanis zöldséges rizottót alkotott sajtos zöldséggolyókkal, Bonduelle Créatif Duo konzerv felhasználásával. Lendvai Lilla, aki a Stylist a konyhában című Instagram oldalt jegyzi, polentával és mexikói tépett csirkével rukkolt elő, itt a Bonduelle Mexicana Szószos Bab volt a staféta-konzerv. Mint mondták, izgalmas kaland volt a kampányban való részvétel, nemcsak a közönséget, hanem egymást is inspirálták, tapasztalatot cseréltek, új élményekkel lettek gazdagabbak, és rajongótáboruk is növekedett.

 

Akik figyelemmel követték az inspiráló kampányt, azok november 27-én egy Facebook és Instagram-alapú nyereményjátékon vehettek részt. Ugyancsak nagy érdeklődés mellett zajlik a Bonduelle adventi kampánya is, amelynek alapja egy egyedi tervezésű, kreatív adventi naptár, a márka Facebook oldalába ágyazva. A karácsonyig tartó aktivitásnak két oldala van, egyrészt minden nap nyeremények várják a játékosokat, másrészt a vállalat jótékonykodik is, több ezer konzervet ajánl fel a nélkülözőknek. A játékra már több mint 4000-ren regisztráltak. A nyeremények tekintetében a Russell Hobbs az együttműködő partner, az adományokat a pedig a Magyar Máltai Szeretetszolgálat juttatja majd el a rászorulókhoz.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése