TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

2017-től a magyarországi márkák teljes körű digitális stratégiai tervezése és taktikai megvalósítása is a ComLab feladata.

„A PURINA fogyasztói kommunikáció digitális erősítése, valamint portfoliónk összehangolása érdekében döntöttünk úgy, hogy egy kézben összpontosítjuk az online térben jelenlévő márkáink kezelését. A feladat többrétű: némely márka esetében most lépünk ki először a digitális térbe, és van, ahol meglévő közösségekre alapozunk. Célunk, hogy az összes márka kommunikációja összhangban legyen egymással és a PURINA központi célkitűzéseivel is”  – mondta Buzás Balázs, a PURINA marketing menedzsere a tenderről.


„A PRO PLAN, a DOG CHOW, a FRISKIES, a FELIX és a GOURMET állateledelek jövő éves kommunikációját nagyban meghatározza a felelős állattartáshoz kapcsolódó racionális és emocionális értékek egyensúlya – foglalja össze a ComLab által javasolt stratégiai irányt Kusztor Csaba, a kommunikációs tanácsadó cég digitális vezetője. – Ezeket az értékeket fogjuk könnyen fogyasztható, a márkák identitására rímelő tartalmakba csomagolni, ezáltal egy szélesebb közönséget megszólítani.”


A PURINA nem ismeretlen terep a ComLab előtt, hiszen a PRO PLAN márkához tartozó Gondos Gazdik Facebook oldal működtetése negyedik éve az ügynökség feladata. „Idén is arra törekedtünk, hogy a kiegyensúlyozott kutya-gazda kapcsolatot mélyítsük, így például megvalósítottunk egy Kutya-Gazdi kihívást, ahol 6 héten át állítottuk új feladatok elé a gazdikat, amiket kutyájukkal közösen teljesíthettek. A kampány során mintegy 4000 képet és videót kaptunk a résztvevőktől. Radics Gigi és kiskutyája segítségével az idősödő ebek speciális táplálásának fontosságára szerettük volna felhívni a figyelmet, és VideóKutyasuli projektünk is igazi hiánypótló kezdeményezés, rendkívül pozitív visszhangot kapott a közösségtő” – avat be az idei sikerekbe Szabó Zsuzsanna, a ComLab PURINA csapatának leadje.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése