TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

2017-től a magyarországi márkák teljes körű digitális stratégiai tervezése és taktikai megvalósítása is a ComLab feladata.

„A PURINA fogyasztói kommunikáció digitális erősítése, valamint portfoliónk összehangolása érdekében döntöttünk úgy, hogy egy kézben összpontosítjuk az online térben jelenlévő márkáink kezelését. A feladat többrétű: némely márka esetében most lépünk ki először a digitális térbe, és van, ahol meglévő közösségekre alapozunk. Célunk, hogy az összes márka kommunikációja összhangban legyen egymással és a PURINA központi célkitűzéseivel is”  – mondta Buzás Balázs, a PURINA marketing menedzsere a tenderről.


„A PRO PLAN, a DOG CHOW, a FRISKIES, a FELIX és a GOURMET állateledelek jövő éves kommunikációját nagyban meghatározza a felelős állattartáshoz kapcsolódó racionális és emocionális értékek egyensúlya – foglalja össze a ComLab által javasolt stratégiai irányt Kusztor Csaba, a kommunikációs tanácsadó cég digitális vezetője. – Ezeket az értékeket fogjuk könnyen fogyasztható, a márkák identitására rímelő tartalmakba csomagolni, ezáltal egy szélesebb közönséget megszólítani.”


A PURINA nem ismeretlen terep a ComLab előtt, hiszen a PRO PLAN márkához tartozó Gondos Gazdik Facebook oldal működtetése negyedik éve az ügynökség feladata. „Idén is arra törekedtünk, hogy a kiegyensúlyozott kutya-gazda kapcsolatot mélyítsük, így például megvalósítottunk egy Kutya-Gazdi kihívást, ahol 6 héten át állítottuk új feladatok elé a gazdikat, amiket kutyájukkal közösen teljesíthettek. A kampány során mintegy 4000 képet és videót kaptunk a résztvevőktől. Radics Gigi és kiskutyája segítségével az idősödő ebek speciális táplálásának fontosságára szerettük volna felhívni a figyelmet, és VideóKutyasuli projektünk is igazi hiánypótló kezdeményezés, rendkívül pozitív visszhangot kapott a közösségtő” – avat be az idei sikerekbe Szabó Zsuzsanna, a ComLab PURINA csapatának leadje.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése