TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A VII. kerületi alpolgármester fővédnökségével és Kiss Miklós dizájner művészeti vezetésével megvalósuló projekt a Samsung Galaxy S7 okostelefon-kampány része.

A művészet és a technológia közötti határvonal régóta és rohamléptékben halványul, kölcsönhatásuk pedig egyre látványosabb. A képi önkifejezés hatalmas tömegek számára lett mindennapos és természetes rituálé. A MySelf kiállítás ezt a rituálét helyezi egészen új és formabontó megvilágításba. A Myself Kiállítás egyszerre tart görbe tükröt a selfie-kultúra elé, és magasztalja fel azt. A legmodernebb technológia segítségével folyamatosan változó, különlegesen személyes és interaktív élményt kap a látogató. Az önreflexív ábrázolásmód egyedi hangulata onnan ered, hogy minden tárlat más, és a maga nemében megismételhetetlen.

 

„A kiállítás alapkoncepciója a februárban bemutatott Galaxy S7 és S7 edge okostelefonok különleges tulajdonságaira épül: víz alatti működés és azon képességük, hogy gyenge fényviszonyok között is jó minőségű képeket készítenek. Fő törekvésünk az volt, hogy a kiállításra látogatóknak igazán egyedi és emlékezetes élményben legyen részük– nyilatkozta Nyilas Orsolya, a Samsung vállalati kommunikációs vezetője.

 

A MySelf – egyszemélyesműalkotás megvalósulásában kiemelt szerepet játszott Kiss Miklós dizájner, a projekt művészeti vezetője, valamint a Drukka Startup Studió, akik a kiállítás lelkét adó szoftvert fejlesztették, illetve Dr. Bajkai István, VII. kerületi alpolgármester, a MySelf fővédnöke.

 

A kiállítást megelőzte a social médiában egy felvezető aktivitás is #DiscoverMySelf néven, amelyben arra kérték a Samsung Magyarország Facebook csatorna közösségét, hogy osszanak meg magukról egy fotót, majd egy arcelemző szakértővel együttműködve, értelmezték az arcot, az arcon keresztül az illető személyiségét és ambícióit. Az aktivitás célja az volt, hogy egy telefonnal, magunkról készített fotó alapján a rólunk kialakult képre irányítsuk a figyelmet.

 

A kampány részét képezik továbbá Budapest bevásárlóközpontjaiban futó digitális citylightok is.

 

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése