TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az év végi hajrá elején a korábbi, élőszereplős reklámfilmek után ismét a Tescónak készített animációs reklámfilmekkel jelentkezett a cég.

A két új szpot az Artvertising korábbi, Tescós TVC-inek hosszú sorát folytatva maradt annál a letisztult animációs technikánál, mellyel már korábban is találkozhattunk. A letisztult vonalvezetésű képi világot megvalósító reklámfilmek indirekt módon, új köntösben ébresztik fel gyermekkorunk rajzfilm élményeit.

„Valóban, hosszú sorozatban vagyunk a Tescóval a TVC-ket illetően is. A nyertes vizuális technikánál maradtunk, de ezzel együtt igyekeztünk új csavart vinni a koncepciókba. Azt, hogy ez mennyire sikerült, jól mutatja, hogy a Tesco is folyamatosan visszajár hozzánk az új ötletekért. Nagyon képlékeny, nagyon nagy kreatív szabadságot adó eszköz az animáció, amiben rengeteg potenciál van” – mondta Nagy Gergely, az Artvertising vezetője.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése