TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az év végi hajrá elején a korábbi, élőszereplős reklámfilmek után ismét a Tescónak készített animációs reklámfilmekkel jelentkezett a cég.

A két új szpot az Artvertising korábbi, Tescós TVC-inek hosszú sorát folytatva maradt annál a letisztult animációs technikánál, mellyel már korábban is találkozhattunk. A letisztult vonalvezetésű képi világot megvalósító reklámfilmek indirekt módon, új köntösben ébresztik fel gyermekkorunk rajzfilm élményeit.

„Valóban, hosszú sorozatban vagyunk a Tescóval a TVC-ket illetően is. A nyertes vizuális technikánál maradtunk, de ezzel együtt igyekeztünk új csavart vinni a koncepciókba. Azt, hogy ez mennyire sikerült, jól mutatja, hogy a Tesco is folyamatosan visszajár hozzánk az új ötletekért. Nagyon képlékeny, nagyon nagy kreatív szabadságot adó eszköz az animáció, amiben rengeteg potenciál van” – mondta Nagy Gergely, az Artvertising vezetője.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése