TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Ma indult a Bonduelle adventi kampánya, amelynek alapja egy egyedi tervezésű, kreatív adventi naptár, a márka Facebook oldalába ágyazva.

A karácsonyig tartó aktivitásnak két oldala van: egyrészt minden nap értékes nyeremények várják a játékosokat, másrészt a vállalat jótékonykodik is, több ezer konzervet ajánl fel a rászorulóknak. A nyeremények tekintetében a Russell Hobbs az együttműködő partner, az adományokat a Magyar Máltai Szeretetszolgálat juttatja majd el a rászorulóknak.

„Kampányunkkal az adventi időszakot szeretnénk még varázslatosabbá, még meghittebbé tenni. Fogyasztóinknak nemcsak sok-sok ajándékkal kedveskedünk egy hangulatos játékkal, hanem közösen jót is cselekszünk. A Bonduelle számára ugyanis a jótékonykodás nem feladat, hanem küldetés, úgyhogy arra buzdítok mindenkit, jöjjön, tartson velünk, szerezzünk örömet” – összegezte a kampány célját Szirbek András, a Bonduelle marketing-igazgatója.

 

A Magyar Máltai Szeretetszolgálat minden évben több ezer rászorulón segít, a Bonduelle idei felajánlása is a lehető legjobb helyre kerül, hiszen a téli krízis időszakban minden segítségre szükség van. „Nehéz körülmények között élő, sokszor szükséget szenvedő kisgyermekes családoknak visszük el az adományba kapott konzerveket – mondta Győri-Dani Lajos, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat ügyvezető alelnöke, majd hozzátette – reményeink szerint az akció népszerű lesz, és az adventi időszak végére több ezer konzerv gyűlik majd össze, amivel több száz rászoruló családnak tudunk értékes ajándékot adni.”

 

Akik szeretnének részt venni a játékban, a jótékonykodásban, nem kell mást tenniük, mint a Facebookon regisztrálni, és december 1-től szorgalmasan nyitogatni a Bonduelle adventi kalendáriumának ablakait. Minden nap három ablakot lehet megnyitni, a nyeremények igencsak változatosak: Bonduelle ajándékok, minőségi Russell Hobbs termékek. A fődíj sorsolása pedig december 24-én lesz.

 

A kommunikáció nemcsak a saját közösségi (Facebook, Instagram) média felületeken zajlik, hanem a legnagyobb látogatottságnak örvendő online gasztro-oldalakon – NoSalty és Mindmegette – youtube-videó, budapesti és regionális rádiókban sugárzott szpotok, illetve erőteljes PR-kommunikáció is erősíti a kampány sikerét.

Online ügynökség: UP Advertising

PR-kommunikációs ügynökség: Stern Communications

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése