TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Ma indult a Bonduelle adventi kampánya, amelynek alapja egy egyedi tervezésű, kreatív adventi naptár, a márka Facebook oldalába ágyazva.

A karácsonyig tartó aktivitásnak két oldala van: egyrészt minden nap értékes nyeremények várják a játékosokat, másrészt a vállalat jótékonykodik is, több ezer konzervet ajánl fel a rászorulóknak. A nyeremények tekintetében a Russell Hobbs az együttműködő partner, az adományokat a Magyar Máltai Szeretetszolgálat juttatja majd el a rászorulóknak.

„Kampányunkkal az adventi időszakot szeretnénk még varázslatosabbá, még meghittebbé tenni. Fogyasztóinknak nemcsak sok-sok ajándékkal kedveskedünk egy hangulatos játékkal, hanem közösen jót is cselekszünk. A Bonduelle számára ugyanis a jótékonykodás nem feladat, hanem küldetés, úgyhogy arra buzdítok mindenkit, jöjjön, tartson velünk, szerezzünk örömet” – összegezte a kampány célját Szirbek András, a Bonduelle marketing-igazgatója.

 

A Magyar Máltai Szeretetszolgálat minden évben több ezer rászorulón segít, a Bonduelle idei felajánlása is a lehető legjobb helyre kerül, hiszen a téli krízis időszakban minden segítségre szükség van. „Nehéz körülmények között élő, sokszor szükséget szenvedő kisgyermekes családoknak visszük el az adományba kapott konzerveket – mondta Győri-Dani Lajos, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat ügyvezető alelnöke, majd hozzátette – reményeink szerint az akció népszerű lesz, és az adventi időszak végére több ezer konzerv gyűlik majd össze, amivel több száz rászoruló családnak tudunk értékes ajándékot adni.”

 

Akik szeretnének részt venni a játékban, a jótékonykodásban, nem kell mást tenniük, mint a Facebookon regisztrálni, és december 1-től szorgalmasan nyitogatni a Bonduelle adventi kalendáriumának ablakait. Minden nap három ablakot lehet megnyitni, a nyeremények igencsak változatosak: Bonduelle ajándékok, minőségi Russell Hobbs termékek. A fődíj sorsolása pedig december 24-én lesz.

 

A kommunikáció nemcsak a saját közösségi (Facebook, Instagram) média felületeken zajlik, hanem a legnagyobb látogatottságnak örvendő online gasztro-oldalakon – NoSalty és Mindmegette – youtube-videó, budapesti és regionális rádiókban sugárzott szpotok, illetve erőteljes PR-kommunikáció is erősíti a kampány sikerét.

Online ügynökség: UP Advertising

PR-kommunikációs ügynökség: Stern Communications

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése