TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Apa-fiú sztorit forgatott karácsonyra az Unicum

7807
A családi hagyományokat és a családot összetartó erőket helyezi a középpontjába a Zwack Unicum kisfilmje, amely három karácsonyra készülődő édesapa összefonódó történetét meséli el.

A film célja az apa-fiú kapcsolatok ábrázolása, amelyben azt is láthatjuk, hogy hogyan öröklődnek a tapasztalatok egyik generációról a másikra és hogyan lesz a kisgyerekből az édesapja észrevétlen példamutatása alapján felnőtt férfi. „A családom számára sokat jelentenek a hagyományok és az, amit az egyik generáció adott át a másiknak, így két fiúgyermek édesapjaként igazán a magaménak érzem az elkészült karácsonyi filmünket. Szerettük volna bemutatni azt, ahogyan az apák észrevétlenül is példát mutatnak a gyermekeknek, és, hogy ez a példamutatás aztán átöröklődik a gyerekeken keresztül az unokákra, így teremtve meg a generációkat összefűző kötelékeket. Az pedig kimondottan tetszik a filmben, hogy egy igazán magyar sztorit mutat be retró jelenetekkel, magyar zenével és mindenki számára ismert kis részletekkel” – mesélte Zwack Sándor a Zwack Unicum legújabb online terjesztésű filmjéről.

 

A három történelmi korszakban játszódó, a párhuzamos cselekményvezetés technikáját alkalmazó videó három édesapa karácsonyi készülődését mutatja be. Bár feladataik és körülményeik mások, mégis mindnyájan ugyanannak az ünnepi csodának a megteremtéséért dolgoznak.

 

Az alkotó Artvertising Reklámügynökség kreatív vezetője, Nagy Gergely elmondta, hogy a filmben az apa-fiú kapcsolatot akarták kiemelni: „közvetlenül kapcsoltuk a koncepciót az Unicum hagyományos márkaértékeihez és pozíciójához, amik ezer szállal kötődnek a film fő üzenetéhez.”

 

Az alkotók elmondták, hogy a film készítése során a legnagyobb kihívást az jelentette, hogy az érvényes etikai szabályok és a Zwack Unicum belső szabályainak betartásával nem mutathatnak 25 évesnél fiatalabb szereplőt a filmben, az apa-fia kapcsolat bemutatásához pedig ez fontos lett volna. Végül a film zárójelenetében egy szimbolikus ajándékdoboz az, ami a legfiatalabb generáció megjelenítésében segített. És, hogy ez a doboz pontosan mit jelképez, mindenkinek a fantáziájára bízzák az alkotók: lehetnek emlékek, érzelmek, hála, az apai küzdés, a családot összetartó szeretet. A cél ugyanaz: lépjünk ki a hétköznapokból és kicsit gondolkozzunk el a számunkra fontos családi értékeken!

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése