TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Apa-fiú sztorit forgatott karácsonyra az Unicum

7807
A családi hagyományokat és a családot összetartó erőket helyezi a középpontjába a Zwack Unicum kisfilmje, amely három karácsonyra készülődő édesapa összefonódó történetét meséli el.

A film célja az apa-fiú kapcsolatok ábrázolása, amelyben azt is láthatjuk, hogy hogyan öröklődnek a tapasztalatok egyik generációról a másikra és hogyan lesz a kisgyerekből az édesapja észrevétlen példamutatása alapján felnőtt férfi. „A családom számára sokat jelentenek a hagyományok és az, amit az egyik generáció adott át a másiknak, így két fiúgyermek édesapjaként igazán a magaménak érzem az elkészült karácsonyi filmünket. Szerettük volna bemutatni azt, ahogyan az apák észrevétlenül is példát mutatnak a gyermekeknek, és, hogy ez a példamutatás aztán átöröklődik a gyerekeken keresztül az unokákra, így teremtve meg a generációkat összefűző kötelékeket. Az pedig kimondottan tetszik a filmben, hogy egy igazán magyar sztorit mutat be retró jelenetekkel, magyar zenével és mindenki számára ismert kis részletekkel” – mesélte Zwack Sándor a Zwack Unicum legújabb online terjesztésű filmjéről.

 

A három történelmi korszakban játszódó, a párhuzamos cselekményvezetés technikáját alkalmazó videó három édesapa karácsonyi készülődését mutatja be. Bár feladataik és körülményeik mások, mégis mindnyájan ugyanannak az ünnepi csodának a megteremtéséért dolgoznak.

 

Az alkotó Artvertising Reklámügynökség kreatív vezetője, Nagy Gergely elmondta, hogy a filmben az apa-fiú kapcsolatot akarták kiemelni: „közvetlenül kapcsoltuk a koncepciót az Unicum hagyományos márkaértékeihez és pozíciójához, amik ezer szállal kötődnek a film fő üzenetéhez.”

 

Az alkotók elmondták, hogy a film készítése során a legnagyobb kihívást az jelentette, hogy az érvényes etikai szabályok és a Zwack Unicum belső szabályainak betartásával nem mutathatnak 25 évesnél fiatalabb szereplőt a filmben, az apa-fia kapcsolat bemutatásához pedig ez fontos lett volna. Végül a film zárójelenetében egy szimbolikus ajándékdoboz az, ami a legfiatalabb generáció megjelenítésében segített. És, hogy ez a doboz pontosan mit jelképez, mindenkinek a fantáziájára bízzák az alkotók: lehetnek emlékek, érzelmek, hála, az apai küzdés, a családot összetartó szeretet. A cél ugyanaz: lépjünk ki a hétköznapokból és kicsit gondolkozzunk el a számunkra fontos családi értékeken!

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése