TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A 89.5 Music FM Jótündére hagyományosan karácsonykor nyújt segítséget a rászorulóknak.

Magyarország immár legnagyobb hallgatottságú rádiója a Shell Club Smart, az Euronics Műszaki Áruházlánc és a Groupama Biztosító segítségével varázsolja szebbé a karácsonyt. A Music FM Jótündér munkáját a Csodalámpa Alapítvány és a Gyermekétkeztetési Alapítvány is segíti.

A kezdeményezéshez a rádió hallgatói is csatlakozhatnak, ha tartós élelmiszereket, játékokat adományoznak az Euronics Műszaki Áruházakban elhelyezett gyűjtőpontokon. Továbbá ha a Shell hűségprogram tagjaként ClubSmart pontokat ajánlanak fel a Shell töltőállomásokon és a clubsmart.hu oldalon, illetve a 06 1 777 9001-es ügyfélszolgálati telefonszámon. Minél több adomány, felajánlott élelmiszer, játék vagy pont érkezik, a Jótündér annál több ajándékkal tudja meglepni a családokat.

 

„A rádió Jótündére gyerekektől vár javaslatokat: arra buzdít, hogy ha a környezetükben, ismeretségi körükben élnek nehéz sorsú emberek, akkor azt jelezzék, hogy így tehessük varázslatossá és szebbé számukra a karácsonyt” – mondta Kiss Anikó, a Music FM vezérigazgatója.  A hallgatók december 2-ig küldhetik el a kívánságaikat a 89.5 Music FM címére. A beérkezett levelekből a Jótündér választ ki 20 családot, akiknek decemberben a rádió műsorvezetői, olimpikon sportolókkal együtt, személyesen adják majd át az ajándékokat.

 

A kiválasztott 20 család - a tartós élelmiszerek, játékok, műszaki tárgyak mellett - 5 évre szóló, teljes körű családi balesetbiztosítást is kap, melyet hazánk olimpikon sporthősei adnak át a Groupama Biztosító jóvoltából. A biztosítás egy olyan „Jótündér”, amely kivételes segítséget nyújt a családoknak az év minden napján, mellyel nemcsak anyagi, hanem asszisztencia szolgáltatás is igénybe vehető a bajban.

 

A Music FM Jótündére a beérkezett levelekből kiválasztott 20 családon felül a Csodalámpa Alapítvánnyal együttműködve segít 5 beteg gyermek kívánságának teljesítésében is, és szintén a 20 családon felül plusz 5 család számára nyújt segítséget a Gyermekétkeztetési Alapítvány bevonásával.

 

A Shell ClubSmart hűségprogramjának tagjai a pontjaik felajánlásával segíthetik a Jótündért. A Shell gondoskodik róla, hogy minden felajánlott pontból ajándék legyen, amelyet a Jótündér által kiválasztott, nehéz körülmények között élő gyermekek és családjaik kapnak meg. A Shell azokban az országokban, ahol működik kiemelten nagy figyelmet fordít a helyi közösségek jóllétére, és folyamatosan keresi azokat a fórumokat, ahol akár saját szakértelme, forrásai felajánlásával, vagy vásárlói aktivizálásával segíthet. A 89.5 Music FM Jótündérének támogatása  is egy ilyen alkalom.

 

Az Euronics is több éve támogatja a hátrányos helyzetű és mély szegénységben élő gyermekeket, és rajtuk keresztül igyekszik segíteni a szülőkön is. A cég minden év végén több rászoruló családnak juttat el az ország számos területére műszaki termékeket és olyan háztartási berendezéseket, valamint tartós élelmiszereket, amelyek könnyebbé, tartalmasabbá teszik a mindennapi életet és az együtt töltött időt. Az Euronics számára nem volt kérdéses, hogy egy ilyen, az idei év végét is magasztossá tevő aktivitás mellé álljon, és a 89.5 Music FM Jótündérének segítségével ismételten sok család számára szerezhessen boldog pillanatokat karácsonykor.

 

A 13 éve működő Csodalámpa Alapítvány eddig már közel 3000, életveszélyes betegséggel küzdő gyermek álmát váltotta valóra, különböző ajándékokkal vagy utazási lehetőségekkel. A legemlékezetesebb kívánságok mégis azok, amikor a gyerekek a példaképeikkel, ismert személyekkel szeretnének találkozni. A Gyermekétkeztetési Alapítvány pedig immár 23 éve dolgozik azért, hogy ​ elegendő minőségi étel jusson az éhes pocakokba.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése