TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Új ügyfelek az ArvaliComnál

7796
A világ legnagyobb vegyipari vállalata, egy amerikai-magyar szoftverfejlesztő cég és a világ egyik vezető óramárkája is új ügyfél az ArvaliCom hibridkommunikációs ügynökségnél.

A világ legnagyobb vegyipari vállalata, a BASF idén ősszel magyarországi kommunikációjának erősítésére kérte fel az ügynökséget. Az ArvaliCom már ennek keretében kommunikálta a BASF Kölyöklabor programját, illetve a vállalat dél-kelet európai és budapesti központjának kezdeményezésére tartott Vállalkozói Fórumot, amelyen a legjelentősebb német, magyar és multinacionális vállalatok vezetői és politikusok vitatták meg az innováció időszerű kérdéseit.

 

A Monster-Code amerikai-magyar szoftverfejlesztő hazai online tevékenységének tervezésével és lebonyolításával bízta meg az ügynökséget, a japán SEIKO óramárka pedig komplex online kommunikációs és PR tevékenység ellátására kérte fel a céget.

 


Az ArvaliCom az ország első hibridkommunikációs ügynöksége, amely a PR, az online marketing, a közösségi média, a tartalommarketing és a meglepetésmarketing elemeit ötvözve fejleszti partnerei arculatát, növeli értékesítésüket – eredménygaranciával. Az ArvaliCom olyan márkák PR és online marketing tevékenységét támogatja, mint a Columbia Sportswear, a Daikin, a KAISER, a CARDO, a BASF és a SEIKO. www.arvalicom.hu.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése