TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Új ügyfelek az ArvaliComnál

7796
A világ legnagyobb vegyipari vállalata, egy amerikai-magyar szoftverfejlesztő cég és a világ egyik vezető óramárkája is új ügyfél az ArvaliCom hibridkommunikációs ügynökségnél.

A világ legnagyobb vegyipari vállalata, a BASF idén ősszel magyarországi kommunikációjának erősítésére kérte fel az ügynökséget. Az ArvaliCom már ennek keretében kommunikálta a BASF Kölyöklabor programját, illetve a vállalat dél-kelet európai és budapesti központjának kezdeményezésére tartott Vállalkozói Fórumot, amelyen a legjelentősebb német, magyar és multinacionális vállalatok vezetői és politikusok vitatták meg az innováció időszerű kérdéseit.

 

A Monster-Code amerikai-magyar szoftverfejlesztő hazai online tevékenységének tervezésével és lebonyolításával bízta meg az ügynökséget, a japán SEIKO óramárka pedig komplex online kommunikációs és PR tevékenység ellátására kérte fel a céget.

 


Az ArvaliCom az ország első hibridkommunikációs ügynöksége, amely a PR, az online marketing, a közösségi média, a tartalommarketing és a meglepetésmarketing elemeit ötvözve fejleszti partnerei arculatát, növeli értékesítésüket – eredménygaranciával. Az ArvaliCom olyan márkák PR és online marketing tevékenységét támogatja, mint a Columbia Sportswear, a Daikin, a KAISER, a CARDO, a BASF és a SEIKO. www.arvalicom.hu.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése