TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Hazai siker Annie Sloan pályázatán

7798
A #25Project magyar sikert is hozott, melynek kapcsán a Nagymarosi Művelődési Ház közösségi termei november végétől új külsőt kapnak.

Az Annie Sloan festékek a bútorfelújítók körében fogalomnak számítanak. A brand névadó tulajdonosa 25 éve dobta piacra első termékeit, a negyedszázados évfordulót pedig rendhagyó módon ünnepli. Ez év tavaszán pályázatot írt ki olyan közösségek számára, amiknek a terei megújításért kiáltottak, majd 25 nyertest hirdetett, vállalva azt, hogy festékekkel, ecsetekkel, bútorszövetekkel az enteriőrfrissítést segíti.

A versengés hazai sikert is hozott, a 25 nyertes közé egy magyar pályázó, a Nagymarosi Művelődési Ház is bekerült, amelynek kis-és nagyterme két lépcsőben újul meg 2016 novemberében. A múlt hét végén a helyiségek székei kaptak új kárpitot a ’Jobb mint volt’ bloggere, illetve a ‘Manohuis Lányok’ tervei alapján, az előttünk álló hétvégén, november 26-27-én pedig a falakat színezzük át. Mindkét aktivitás lakossági összefogás eredménye: számos önkéntes segítő vesz részt ugyanis a közösségkovácsoló programban. A project sikeréhez szükséges termékeket és a festékeket Annie Sloan és a Nemiskacat Látványműhely biztosítja. A eseményre szombaton 9-18-ig, vasárnap 9-16-ig várják a segítőket és a lelkes bámészkodókat.

 


Annie Sloan kisokos, avagy Tudtad-e, hogy...

  • Annie Sloan a dekorfestékek és színek világában sokéves tapasztalattal a háta mögött, 1990-ben egy saját dekorfestéket fejlesztett ki, a Chalk Paint krétafestéket?
  • az Annie Sloan Chalk Paint krétafesték több mint 45 országban és több mint 1600 viszonteladónál vásárolható meg?
  • festékeinek titka a csodálatos színekben rejlik és abban, hogy csiszolás és bárminemű előkészítés nélkül hordható fel fára, fémre, textilre, téglára, laminált padlóra, parkettára és bármire, ami új színért kiált?
  • Annie világszerte tart műhelyfoglalkozásokat, 25 könyvet írt a festékekről, színekről és technikákról. Könyvei 11 nyelven érhetők el és eddig több mint 2 millió példányban fogytak.
  • A The Telegraph azt írta Annie-ról, hogy ő “Nagy- Britannia egyik legnépszerűbb női tervezője”?
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése