TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Tovább zöldül a Budget flottája

7795
A Budget Magyarország autókölcsönző flottájának széles, közel 30 autóra kiterjedő, zöld autó választékát most tovább bővíti.

Az országok légszennyezettségi rangsorában Magyarország a középmezőnyben van. Az idei adatok azt mutatják, hogy hazánk a 17. helyen áll azon a listán, ahol országonként a 100.000 emberre jutó légszennyezés okozta elhalálozások számát vizsgálják. Szén-monoxid és szén-dioxid mellett kén-oxidok, nitrogén-oxidok, szénhidrogének és porok is okozzák a szennyeződést, tehát a közlekedési eszközök mellett az ipar és a mezőgazdaság is károsítja a környezetet. A légszennyezettség csökkentése egyre fontosabb és egyre nagyobb figyelmet kap. A 2010-es évektől jelentek meg a piacon az úgy nevezett zöld, vagyis elektromos és hibrid autók, amelyek amellett, hogy üzemanyagot takarítanak meg, energiát termelnek és lényegesen kisebb mértékben szennyezik a környezetet. A normál autók Co2 kibocsátása több mint 100 gramm kilométerenként, ehhez képest a zöld járművek ezen értékei lényegesen kisebbek, 100 g/km alatt mozognak.

 

A Budget Magyarország autókölcsönző flottájának széles, közel 30 autóra kiterjedő, zöld autó választékát most tovább bővíti. Jelenleg a vállalat flottájában Toyota Yaris Hybrid, Toyota Auris Hybrid és Lexus hibridek találhatók meg, de az Budget-től hazánkban ezentúl BMW i3-as autók is bérelhetők. A városi használatra tervezett elektromos autó hatótávolsága körülbelül 150 km, így elég 3-4 naponta feltölteni az akkumulátort. A járműben egyetlen elektromotor van, aminek köszönhetően nincs szén-dioxid kibocsátás, tehát a többi elektromos és hibrid járművel szemben a környezetre kis mértékben sem káros.

 

„A környezetvédelem számunkra is rendkívül fontos, amit mi sem bizonyít jobban, mint hogy a Budget Magyarországnál a kezdetektől fogva folyamatosan biztosítjuk a zöld autókölcsönzést. Nagy örömünkre, munkánk során azt tapasztaljuk, hogy ügyfeleink egyre inkább keresik a környezetkímélő megoldásokat, és ezért is szerettünk volna egy újabb lehetőséggel szolgálni nekik”mondta Hasan Kurt, a Budget Magyarország ügyvezető igazgatója.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése