TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Átalakul a CM Sales szervezete

7791
A CM Sales 2017. január 1-jétől szétválasztja a magazin és az online értékesítési területeket.

Jövő év elejétől a CM Sales külön szervezeti egységekbe szervezi a magazin és BTL, illetve az online hirdetésértékesítést: előbbit Márkus Krisztina, míg utóbbit Rusvai Richárd irányítja majd hirdetési igazgatóként – mindketten közvetlenül Steff József ügyvezető igazgatónak riportolnak. A változás azt is jelenti, hogy a magazin és az online direkt értékesítési területeket szétválasztják: a magazin direkt értékesítési csoportokat Kenessey Adrien és Simon-Nagy Attila vezetik, az online direkt értékesítési csoport vezetőjét pedig nyílt felvételi eljárás keretében választja ki a cég.

A változtatás célja, hogy mind a magazin, mind az online hirdetésértékesítés több vezetői figyelmet, nagyobb fókuszt kapjon. Márkus Krisztina az értékesítésen kívül ezentúl a magazin értékesítés-támogatást is felügyeli, és továbbra is hozzá tartozik az eseményértékesítés. Márkus Krisztina közel 20 éves médiaügynökségi tapasztalattal 2011-ben csatlakozott a Central Médiacsoport jogelődjéhez ügynökségi és magazinértékesítési igazgatóként, majd az évek során folyamatosan bővült az irányítása alá tartozó területek köre; így a 2013-tól kezdődően meglévő feladatai mellett az események értékesítésének, illetve az online direkt értékesítési csoportnak a felügyeletét is ellátta.

Rusvai Richárdhoz az ügynökségi és direkt értékesítést végző területek – beleértve a telesales-t is –, valamint a digitális értékesítési tanácsadás tartoznak majd és továbbra is ő lesz felelős a sales house tevékenységért. A szakember közel 10 éve dolgozik a vállalatnál; kezdetben értékesítőként szerzett tapasztalatot, majd 2010-től átvette az online ügynökségi csoport irányítását. 2013-tól hozzá tartozik a sales house tevékenység felügyelete is, a tavalyi évtől kezdődően pedig az online hirdetésekkel kapcsolatos fejlesztésvezetői feladatokat is ellátja.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése