TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Átalakul a CM Sales szervezete

7791
A CM Sales 2017. január 1-jétől szétválasztja a magazin és az online értékesítési területeket.

Jövő év elejétől a CM Sales külön szervezeti egységekbe szervezi a magazin és BTL, illetve az online hirdetésértékesítést: előbbit Márkus Krisztina, míg utóbbit Rusvai Richárd irányítja majd hirdetési igazgatóként – mindketten közvetlenül Steff József ügyvezető igazgatónak riportolnak. A változás azt is jelenti, hogy a magazin és az online direkt értékesítési területeket szétválasztják: a magazin direkt értékesítési csoportokat Kenessey Adrien és Simon-Nagy Attila vezetik, az online direkt értékesítési csoport vezetőjét pedig nyílt felvételi eljárás keretében választja ki a cég.

A változtatás célja, hogy mind a magazin, mind az online hirdetésértékesítés több vezetői figyelmet, nagyobb fókuszt kapjon. Márkus Krisztina az értékesítésen kívül ezentúl a magazin értékesítés-támogatást is felügyeli, és továbbra is hozzá tartozik az eseményértékesítés. Márkus Krisztina közel 20 éves médiaügynökségi tapasztalattal 2011-ben csatlakozott a Central Médiacsoport jogelődjéhez ügynökségi és magazinértékesítési igazgatóként, majd az évek során folyamatosan bővült az irányítása alá tartozó területek köre; így a 2013-tól kezdődően meglévő feladatai mellett az események értékesítésének, illetve az online direkt értékesítési csoportnak a felügyeletét is ellátta.

Rusvai Richárdhoz az ügynökségi és direkt értékesítést végző területek – beleértve a telesales-t is –, valamint a digitális értékesítési tanácsadás tartoznak majd és továbbra is ő lesz felelős a sales house tevékenységért. A szakember közel 10 éve dolgozik a vállalatnál; kezdetben értékesítőként szerzett tapasztalatot, majd 2010-től átvette az online ügynökségi csoport irányítását. 2013-tól hozzá tartozik a sales house tevékenység felügyelete is, a tavalyi évtől kezdődően pedig az online hirdetésekkel kapcsolatos fejlesztésvezetői feladatokat is ellátja.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése