TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az encsi Éva Cukrászda kapta a legtöbb szavazatot, így a bruttó 10 millió forintos kommunikációs csomagot november 8-án ők vehették át.

A METRO a világ 25 országában rendezte meg Own Business Day programját, amelyet azért hozott létre, hogy felhívja a figyelmet a magánkézben lévő mintegy 21 millió vállalkozás jelentőségére. A program világszerte a vállalkozások vezetőit és dolgozóit ünnepelte – azokat az embereket, akik ügyfeleik irányába nagy elhivatottsággal és kitartó lelkesedéssel fordulnak. A hazai vállalkozások részére a METRO Kereskedelmi Kft. október 11-én indította el „Kedvenc Magánvállalkozásom” pályázatát, melynek során a lakosság szavazhatott a saját kedvencére.

 

Magyarországon több mint félmillió kis- és középvállalkozás létezik, kétmillió embernek adva munkát. A METRO fontosnak tartja egyrészt a hazai vállalkozások fejlődésének támogatását, másrészt termékeik népszerűsítését. A Pályázat győztese olyan lehetőséghez jut a 10 millió Ft értékű kommunikációs csomaggal, mellyel termékeit és üzeneteit még több potenciális vevőhöz tudja majd eljuttatni. A díjért minden hazai vendéglátással és kiskereskedelemmel foglalkozó vállalkozás indulhatott függetlenül attól, hogy a METRO partnere-e vagy sem. A pályázatra a legkülönfélébb területekről jelentkeztek, cukrászdától kezdve a bisztrókon át a kisboltig vagy az étteremig.

 

Nagy Erika, a METRO kommunikációs vezetője az ünnepélyes díjátadón elmondta: „A „Kedvenc Magánvállalkozásom” című Pályázattal azokra az emberekre szeretnénk felhívni a figyelmet, akikkel nap mint nap kapcsolatba kerülünk: cukrászdák, éttermek, bisztrók, borászatok, pizzériák, stb. tulajdonosaira. Olyan kezdeményezés élére állt a METRO, amely a vállalkozások vezetőit és ügyfeleiket hozza közelebb egymáshoz. Külön öröm számunkra, hogy „kvázi” születésnapi ajándékként adhatjuk át a főnyereményt, hiszen a győztes vállalkozás idén ünnepli megnyitásának 30. születésnapját. Boldog születésnapot a Nyertesnek!”

 

A pályázó vállalkozások mindannyian kicsiben kezdték tevékenységüket, de folyamatosan fejlődnek, új utakat, lehetőségeket keresnek – a METRO fődíjával a nyertesnek erre most jóval nagyobb lehetősége nyílik. A regisztráltak egyrészt személyes történeteikkel győzték meg szavazóikat, másrészt olyan – korábban nem vagy csak szűk rétegek által ismert - termékeket ismerhettünk meg, mint például a béka mignon, a fagyi szelet, a Malac császár vagy akár a Pirog-Da!.

 

Péderi László, az encsi Éva Cukrászda képviseletében a fődíj átvételekor kiemelte: „Idén ünnepeljük megnyitásunk harmincadik évfordulóját. Az elmúlt évtizedekben rengeteget dolgoztunk szüleink irányításával, hogy egy jól működő, a vendégek által kedvelt cukrászda legyünk. Ez a díj számunkra elsősorban az eddig elvégzett munkánkat igazolja, illetve azt a szeretetet, amit nap, mint nap érzünk vendégeinktől most országos szinten is megerősítve látjuk. Ez a jelentős támogatás még jobb munkára sarkall bennünket, igyekszünk a következő harminc évben is megszolgálni ezt a bizalmat. Nagy öröm számunkra, hogy a METRO pályázatának segítségével a hozzánk hasonló kisvállalkozások országos figyelemben részesülhetnek”.

 

Hüse István, a második helyezett Hüse Vendéglő tulajdonosa elmondta: „Idén 18 éve alapítottam a vállalkozásomat, azóta a METRO vásárlója vagyok. Nagyon örülök, hogy a METRO a kisvállalkozásokra is felhívja a figyelmet egy ilyen hasznos kezdeményezéssel.”

 

A METRO harmadik „Kedvenc Magánvállalkozója” a Sárréti Chilifarm lett, amely 2012-ben családi vállalkozásként indult. Bogár Márk, tulajdonos innovatív szemléletét tükrözi, hogy szívesen indul különböző pályázatokon. Ez a vállalkozó szellem hozta meg a sikert családi vállalkozásának a METRO pályázatán is. „Legfőbb célunk, hogy a csili paprikát és annak felhasználási lehetőségeit minél szélesebb körben megismertessük a vásárlókkal. A Sárréti Chilifarm a márka erősítése, színesítése érdekében szívesen alkalmazunk új marketingeszközöket, megjelenési formákat.”

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése