TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az encsi Éva Cukrászda kapta a legtöbb szavazatot, így a bruttó 10 millió forintos kommunikációs csomagot november 8-án ők vehették át.

A METRO a világ 25 országában rendezte meg Own Business Day programját, amelyet azért hozott létre, hogy felhívja a figyelmet a magánkézben lévő mintegy 21 millió vállalkozás jelentőségére. A program világszerte a vállalkozások vezetőit és dolgozóit ünnepelte – azokat az embereket, akik ügyfeleik irányába nagy elhivatottsággal és kitartó lelkesedéssel fordulnak. A hazai vállalkozások részére a METRO Kereskedelmi Kft. október 11-én indította el „Kedvenc Magánvállalkozásom” pályázatát, melynek során a lakosság szavazhatott a saját kedvencére.

 

Magyarországon több mint félmillió kis- és középvállalkozás létezik, kétmillió embernek adva munkát. A METRO fontosnak tartja egyrészt a hazai vállalkozások fejlődésének támogatását, másrészt termékeik népszerűsítését. A Pályázat győztese olyan lehetőséghez jut a 10 millió Ft értékű kommunikációs csomaggal, mellyel termékeit és üzeneteit még több potenciális vevőhöz tudja majd eljuttatni. A díjért minden hazai vendéglátással és kiskereskedelemmel foglalkozó vállalkozás indulhatott függetlenül attól, hogy a METRO partnere-e vagy sem. A pályázatra a legkülönfélébb területekről jelentkeztek, cukrászdától kezdve a bisztrókon át a kisboltig vagy az étteremig.

 

Nagy Erika, a METRO kommunikációs vezetője az ünnepélyes díjátadón elmondta: „A „Kedvenc Magánvállalkozásom” című Pályázattal azokra az emberekre szeretnénk felhívni a figyelmet, akikkel nap mint nap kapcsolatba kerülünk: cukrászdák, éttermek, bisztrók, borászatok, pizzériák, stb. tulajdonosaira. Olyan kezdeményezés élére állt a METRO, amely a vállalkozások vezetőit és ügyfeleiket hozza közelebb egymáshoz. Külön öröm számunkra, hogy „kvázi” születésnapi ajándékként adhatjuk át a főnyereményt, hiszen a győztes vállalkozás idén ünnepli megnyitásának 30. születésnapját. Boldog születésnapot a Nyertesnek!”

 

A pályázó vállalkozások mindannyian kicsiben kezdték tevékenységüket, de folyamatosan fejlődnek, új utakat, lehetőségeket keresnek – a METRO fődíjával a nyertesnek erre most jóval nagyobb lehetősége nyílik. A regisztráltak egyrészt személyes történeteikkel győzték meg szavazóikat, másrészt olyan – korábban nem vagy csak szűk rétegek által ismert - termékeket ismerhettünk meg, mint például a béka mignon, a fagyi szelet, a Malac császár vagy akár a Pirog-Da!.

 

Péderi László, az encsi Éva Cukrászda képviseletében a fődíj átvételekor kiemelte: „Idén ünnepeljük megnyitásunk harmincadik évfordulóját. Az elmúlt évtizedekben rengeteget dolgoztunk szüleink irányításával, hogy egy jól működő, a vendégek által kedvelt cukrászda legyünk. Ez a díj számunkra elsősorban az eddig elvégzett munkánkat igazolja, illetve azt a szeretetet, amit nap, mint nap érzünk vendégeinktől most országos szinten is megerősítve látjuk. Ez a jelentős támogatás még jobb munkára sarkall bennünket, igyekszünk a következő harminc évben is megszolgálni ezt a bizalmat. Nagy öröm számunkra, hogy a METRO pályázatának segítségével a hozzánk hasonló kisvállalkozások országos figyelemben részesülhetnek”.

 

Hüse István, a második helyezett Hüse Vendéglő tulajdonosa elmondta: „Idén 18 éve alapítottam a vállalkozásomat, azóta a METRO vásárlója vagyok. Nagyon örülök, hogy a METRO a kisvállalkozásokra is felhívja a figyelmet egy ilyen hasznos kezdeményezéssel.”

 

A METRO harmadik „Kedvenc Magánvállalkozója” a Sárréti Chilifarm lett, amely 2012-ben családi vállalkozásként indult. Bogár Márk, tulajdonos innovatív szemléletét tükrözi, hogy szívesen indul különböző pályázatokon. Ez a vállalkozó szellem hozta meg a sikert családi vállalkozásának a METRO pályázatán is. „Legfőbb célunk, hogy a csili paprikát és annak felhasználási lehetőségeit minél szélesebb körben megismertessük a vásárlókkal. A Sárréti Chilifarm a márka erősítése, színesítése érdekében szívesen alkalmazunk új marketingeszközöket, megjelenési formákat.”

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése