TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Újra akcióban a JOY-Tündér

7787
Az Őrzők Alapítványt támogatja novemberi lapszámával a magazin.

Ősszel is folytatódik a JOY magazin jótékonysági programja, a JOY-Tündér, amelynek során minden megvásárolt novemberi lapszámmal az Őrzők Alapítványt is támogatják az olvasók. Az alapítvány a Tűzoltó utcai Gyermekklinikán kezelt, daganatos és leukémiás gyerekek gyógyítását segíti, többek között orvosi műszerek vásárlásával és a szülők kórházi vagy ahhoz közeli elhelyezésével.


Az idén 18. születésnapját ünneplő JOY hosszú utat járt be attól kezdve, hogy fiatal nők trendmagazinjaként megjelent a magyar piacon. Az évek során egyre tudatosabbak, érzékenyebbek és felnőttebbek lettünk, több új ablakot is nyitottunk a világra. Az egyik ilyen ablak a társadalmi felelősségvállalás, hogy nem csak kapunk, de adunk is. Ennek a megtestesülése a 2015-ben megszületett JOY-Tündér. Az idei jótékonysági akció keretében nemrég egy közös rajzolással és ajándékokkal is megleptük a klinikán felülvizsgálatra várakozó gyerekeket”– meséli Óhidi Zsuzsanna, a magazint kiadó Marquard Media ügyvezetője.


A mostani lesz a harmadik alkalom, hogy a JOY a kiemelkedően sikeres JOY-napok lapszámához kapcsolódóan egy társadalmilag fontos munkát végző alapítványt segít. Ezúttal a JOY magazin és Lapker Zrt. együttműködve minden eladott novemberi példány után 20 forinttal támogatják a kiválasztott civil szervezetet, az Őrzők Alapítványt.

Az Őrzők Alapítvány több mint 25 éve végez jótékonysági tevékenységet, és támogatja a Tűzoltó utcai Gyermekklinika munkáját, amely a legnagyobb gyermek onkológiai centrum Magyarországon. Itt kezelik a hazai daganatos és leukémiás betegek csaknem felét, a szervezet orvosi műszerek vásárlásával és a szülők folyamatos, kórházi vagy kórházhoz közeli elhelyezésével segít, illetve a gyerekek rehabilitációját is támogatják, továbbá tudományos kutatásokhoz is hozzájárulnak.


Ha Ön is szívesen segítené az Őrzők Alapítvány munkáját, az alábbi linkre kattintva tájékozódhat a lehetőségekről: www.orzok.hu

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése