TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A rajongók már világszerte hozzáférhetnek a változatos felsőruházati darabokhoz, amelyeken mind a két ikonikus márka, a Columbia Sportswear és a Manchester United logója is szerepel.

„A Manchester United és a Columbia elkötelezettsége az innováció és a teljesítmény iránt hosszú évtizedekre tekint vissza. Ezt szem előtt tartva terveztük meg a legújabb kollekciónkat is, így a világ legeltökéltebb rajongói az időjárástól függetlenül, a szabadban is támogathatják kedvenc csapatukat” – nyilatkozta Joe Boyle, a Columbia Merchandising & Design alelnöke.

A Columbia termékvonalát képviselő Manchester United felsőruházatokat úgy tervezeték meg, hogy azokat viselője egy meccs alkalmával a stadionon belül, de akár hétvégi túrák, kalandok során, vagy egyszerűen csak a városi forgatagban is hordani tudja. A kollekció a Columbiára jellemező, egyedi technikai megoldásokat is felvonultatja, például a Columbia Watertight II Jacket egy könnyű technikai kabát vízálló/lélegző technológiával, a Columbia CASCADE RIDGE II Softshell Jacket egy meleg, vízlepergető dzseki.

 

„A világ leglelkesebb szurkolói állnak mellettünk, nagy örömmel tölt el, hogy mostantól egész évben, a szeszélyes időjárási körülményektől függetlenül is támogathatják és buzdíthatják a Vörös Ördögöket. Miképp a Manchester, a Columbia is az egész világon jelen van, így külön örülünk, hogy rajongóink a kedvenc szabadidős tevékenységükkel egyidejűleg a kedvenc csapatukat is támogathatják” – mondta Richard Arnold, a Manchester United Ügyvezető igazgatója

 

A Columbia Sportswear hivatalosan 2016. januárban lett a Manchester United szabadidősport ruházati partnere. A rajongók számára a két cég közös márkázású szabadidő ruházati termékei mostantól elérhetőek a www.columbia.com weboldalon és a Manchester United boltokban.

 


A Manchester Unitedról

A 138 éves ManU a világ egyik legnépszerűbb és legsikeresebb sportcsapatainak egyike, a földkerekség egyik legnézettebb látványsportjának képviselője.  A klub 64 trófeát nyert el, és miközben felépítette a világ vezető sportmárkáját egy 659 milliós nemzetközi közösséget is teremtett. Ez a rajongói bázis képezi a Manchester United világméretű platformjának alapját, amely több forrásból, igen jelentős bevételt teremt a klubnak (szponzoráció, merchandising, termék licensz, új média és a mobil felületek, sugárzási díjak, és természetesen a mérkőzések)

 

A Columbiáról
A ’Columbia’ márka az Oregonban található portlandi székhelyű Columbia Sportswear sportruházati cég zászlóshajója 1938. óta. A Columbia alapítása óta a világ egyik vezető márkájává vált, és sikeresen ültette át a cég szabadtéri sportok iránti szenvedélyét olyan technológiákba, amelyek minden évszakban védik, illetve melegen és szárazon tartják a Columbia ruhák viselőit.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése