TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A rajongók már világszerte hozzáférhetnek a változatos felsőruházati darabokhoz, amelyeken mind a két ikonikus márka, a Columbia Sportswear és a Manchester United logója is szerepel.

„A Manchester United és a Columbia elkötelezettsége az innováció és a teljesítmény iránt hosszú évtizedekre tekint vissza. Ezt szem előtt tartva terveztük meg a legújabb kollekciónkat is, így a világ legeltökéltebb rajongói az időjárástól függetlenül, a szabadban is támogathatják kedvenc csapatukat” – nyilatkozta Joe Boyle, a Columbia Merchandising & Design alelnöke.

A Columbia termékvonalát képviselő Manchester United felsőruházatokat úgy tervezeték meg, hogy azokat viselője egy meccs alkalmával a stadionon belül, de akár hétvégi túrák, kalandok során, vagy egyszerűen csak a városi forgatagban is hordani tudja. A kollekció a Columbiára jellemező, egyedi technikai megoldásokat is felvonultatja, például a Columbia Watertight II Jacket egy könnyű technikai kabát vízálló/lélegző technológiával, a Columbia CASCADE RIDGE II Softshell Jacket egy meleg, vízlepergető dzseki.

 

„A világ leglelkesebb szurkolói állnak mellettünk, nagy örömmel tölt el, hogy mostantól egész évben, a szeszélyes időjárási körülményektől függetlenül is támogathatják és buzdíthatják a Vörös Ördögöket. Miképp a Manchester, a Columbia is az egész világon jelen van, így külön örülünk, hogy rajongóink a kedvenc szabadidős tevékenységükkel egyidejűleg a kedvenc csapatukat is támogathatják” – mondta Richard Arnold, a Manchester United Ügyvezető igazgatója

 

A Columbia Sportswear hivatalosan 2016. januárban lett a Manchester United szabadidősport ruházati partnere. A rajongók számára a két cég közös márkázású szabadidő ruházati termékei mostantól elérhetőek a www.columbia.com weboldalon és a Manchester United boltokban.

 


A Manchester Unitedról

A 138 éves ManU a világ egyik legnépszerűbb és legsikeresebb sportcsapatainak egyike, a földkerekség egyik legnézettebb látványsportjának képviselője.  A klub 64 trófeát nyert el, és miközben felépítette a világ vezető sportmárkáját egy 659 milliós nemzetközi közösséget is teremtett. Ez a rajongói bázis képezi a Manchester United világméretű platformjának alapját, amely több forrásból, igen jelentős bevételt teremt a klubnak (szponzoráció, merchandising, termék licensz, új média és a mobil felületek, sugárzási díjak, és természetesen a mérkőzések)

 

A Columbiáról
A ’Columbia’ márka az Oregonban található portlandi székhelyű Columbia Sportswear sportruházati cég zászlóshajója 1938. óta. A Columbia alapítása óta a világ egyik vezető márkájává vált, és sikeresen ültette át a cég szabadtéri sportok iránti szenvedélyét olyan technológiákba, amelyek minden évszakban védik, illetve melegen és szárazon tartják a Columbia ruhák viselőit.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése