TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Luxustriumvirátus alakult egy estére

7773
Az úriemberek valódi ismérveiből adott ízelítőt három prémium férfimárka Budapest belvárosában.

A három prémium férfimárka különleges estjén a meghívott vendégek a világ egyik legjobb skót whisky-jének kóstolása közben nyertek betekintést a méretre készített, minőségi eleganciát képviselő öltönyök és kézzel készült prémium lábbelik világába.

A The Macallan whisky története egészen 1824-ig nyúlik vissza. A észak-skóciai Speyside szívében alapított lepárló az elsők között volt, aki megkapta a jogosultságot a whiskygyártásra. A vállalat 200 éve a legjobb minőségre törekszik, így napjainkban egyike a világ vezető, kizárólag árpamalátát tartalmazó, single malt whisky előállítóinak.

 

„Magyarországon is növekszik a whiskyfogyasztás, ezen belül különösen a single malt whiskyt kedvelők száma gyarapszik. Az tapasztalható, hogy a vásárlók készséggel fizetnek többet egy prémium kategóriás whiskyért, különösen akkor, ha a hírnevet jelentő minőség és íz egyszerre van jelen. A fogyasztási szokások is változóban vannak: elfogadottá vált a whisky más italokkal való mixelése, és így a whisky alapú koktélok fogyasztása, ami az ízvilágban is új élményt jelent. Ugyanakkor továbbra is igény mutatkozik a whisky tisztán, vagy klasszikusan jégágyon való élvezetére” – magyarázta Szombati Zsolt, a The Macallan hivatalos magyarországi márkanagykövete és trénere.

A különleges esemény helyszínéül szolgáló méretes szabóságot Simon Skottowe alapította 2001-ben. A brit úriember Londonban és Milánóban szerzett tapasztalatát felhasználva ma már egy egyedi, nemzetközi megrendelői körrel rendelkező szalont vezet, vállalatok vezetőit és a média híres személyiségeit öltöztetve. „A méretre készített öltönyök határozottan dícsérik a megrendelő jellemét, hiszen egy-egy ilyen öltöny elkészítésénél idő kell ahhoz, hogy olyan kifogástalan minőséget tudjunk nyújtani a vásárlónak, amire mindketten büszkék lehetünk. Mióta 2001-ben megnyitottuk az üzletet, az a tapasztalatunk, hogy az ügyfeleink öltözködési stílusa egyre szofisztikáltabbá, kifinomultabbá vált. A férfiak mára tudatosan keresik a magas minőséget és stílust képviselő ruhadarabokat, jobban tisztában vannak egy méretre szabott öltöny jelentőségével, mint tíz éve. Ezt a jelenséget tükrözi az is, hogy a vásárlóink többsége komplett ruhatárat szeretne tőlünk rendelni. Köszönhetően az üzletben található széles termékskálának, ezt maximálisan teljesíteni tudjuk” – mondta el Skottowe.

 

A magyar Vass Cipő a kiemelkedő minőséget képviseli a lábbelik közt. „A kézzel készített, tradicionális Vass cipők olyan híres emberek ruhatárának elegáns kellékei, mint a F1-es pilóta Ralf Schumacher, vagy a híres színész Bill Nighy és Jeremy Irons. Ugyanakkor a magyar klientúránk is erős, nagyon sok üzletember választja termékeinket, de számunkra mindig az a legnagyszerűbb érzés, ha egy vásárló legközelebb is minket választ” – mondta el Vass László alapító.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése