TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Luxustriumvirátus alakult egy estére

7773
Az úriemberek valódi ismérveiből adott ízelítőt három prémium férfimárka Budapest belvárosában.

A három prémium férfimárka különleges estjén a meghívott vendégek a világ egyik legjobb skót whisky-jének kóstolása közben nyertek betekintést a méretre készített, minőségi eleganciát képviselő öltönyök és kézzel készült prémium lábbelik világába.

A The Macallan whisky története egészen 1824-ig nyúlik vissza. A észak-skóciai Speyside szívében alapított lepárló az elsők között volt, aki megkapta a jogosultságot a whiskygyártásra. A vállalat 200 éve a legjobb minőségre törekszik, így napjainkban egyike a világ vezető, kizárólag árpamalátát tartalmazó, single malt whisky előállítóinak.

 

„Magyarországon is növekszik a whiskyfogyasztás, ezen belül különösen a single malt whiskyt kedvelők száma gyarapszik. Az tapasztalható, hogy a vásárlók készséggel fizetnek többet egy prémium kategóriás whiskyért, különösen akkor, ha a hírnevet jelentő minőség és íz egyszerre van jelen. A fogyasztási szokások is változóban vannak: elfogadottá vált a whisky más italokkal való mixelése, és így a whisky alapú koktélok fogyasztása, ami az ízvilágban is új élményt jelent. Ugyanakkor továbbra is igény mutatkozik a whisky tisztán, vagy klasszikusan jégágyon való élvezetére” – magyarázta Szombati Zsolt, a The Macallan hivatalos magyarországi márkanagykövete és trénere.

A különleges esemény helyszínéül szolgáló méretes szabóságot Simon Skottowe alapította 2001-ben. A brit úriember Londonban és Milánóban szerzett tapasztalatát felhasználva ma már egy egyedi, nemzetközi megrendelői körrel rendelkező szalont vezet, vállalatok vezetőit és a média híres személyiségeit öltöztetve. „A méretre készített öltönyök határozottan dícsérik a megrendelő jellemét, hiszen egy-egy ilyen öltöny elkészítésénél idő kell ahhoz, hogy olyan kifogástalan minőséget tudjunk nyújtani a vásárlónak, amire mindketten büszkék lehetünk. Mióta 2001-ben megnyitottuk az üzletet, az a tapasztalatunk, hogy az ügyfeleink öltözködési stílusa egyre szofisztikáltabbá, kifinomultabbá vált. A férfiak mára tudatosan keresik a magas minőséget és stílust képviselő ruhadarabokat, jobban tisztában vannak egy méretre szabott öltöny jelentőségével, mint tíz éve. Ezt a jelenséget tükrözi az is, hogy a vásárlóink többsége komplett ruhatárat szeretne tőlünk rendelni. Köszönhetően az üzletben található széles termékskálának, ezt maximálisan teljesíteni tudjuk” – mondta el Skottowe.

 

A magyar Vass Cipő a kiemelkedő minőséget képviseli a lábbelik közt. „A kézzel készített, tradicionális Vass cipők olyan híres emberek ruhatárának elegáns kellékei, mint a F1-es pilóta Ralf Schumacher, vagy a híres színész Bill Nighy és Jeremy Irons. Ugyanakkor a magyar klientúránk is erős, nagyon sok üzletember választja termékeinket, de számunkra mindig az a legnagyszerűbb érzés, ha egy vásárló legközelebb is minket választ” – mondta el Vass László alapító.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése