TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Mercedes-Benz kecskeméti gyára a munkavállalói lojalitás növelése érdekében mintegy 900 dolgozójának, illetve családtagoknak, barátoknak hozta el ezt az élményt.

A Mercedes-Benz szurkolói csapatot buszok szállították a pályához és vissza, a rendezvényen pedig teljes ellátásukról gondoskodott a vállalat. A Mercedes-Benz élménysátornál kerékcsere és raceroom verseny, a színpadon szórakoztató programok zajlottak, a Mercedes-shopban ajándéktárgyakat lehetett vásárolni.

„Hasonló magával ragadó, csapatszellemtől és összetartástól fűtött élményben még nem volt részem, pedig Európa több pontján is részt vettem csapatépítő eseményeken. A Mercedes-Benz Gyár közössége varázslatos hangulatot teremtett a lelátókon és lelkesen buzdította a Mercedes-versenyzőket. Számunkra ez azért fontos, mert a legjobb minőséget csak elégedett és elkötelezett dolgozókkal lehet elérni. A Mercedes-Benz kecskeméti gyárában ezért nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy munkatársaink számára a szakmai perspektíva mellett különböző szabadidős és egészségügyi prevenciós programok is elérhetőek legyenek. A DTM jó alkalom volt arra, hogy együtt töltsünk egy felejthetetlen napot egy autentikus helyszínen” – mondta Christian Wolff, a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. ügyvezetésének elnöke.

„Gyárunk a Mercedes-Benz által szponzorált eseményekre és versenyekre rendszeresen sorsol ki belépőket, így nyílott alkalom arra, hogy dolgozóink és családtagjaik részt vehessenek a DTM-en. Vállalatunk sportosztálya számos ingyenes programot kínál a munkavállalóknak a rekreációra, a technikai sportok szerelmeseit a motoros klubunk formálja közösséggé. A Mercedes-Benz Gyár nem csak biztos állást és kiszámítható jövőt kínál a munkakeresőknek Kecskeméten, de jó hangulatú közösségi programokat és családias légkört is” – tette hozzá Benyó Zsuzsanna, a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. Kommunikációs és vállalati kapcsolatok vezetője.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése