TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az 1mondat elnevezésű kampányban rövid, egyetlen mondatból álló filmajánlókat vár a filmcsatorna.

A cél, hogy megismertessék az interneten aktív filmrajongókkal a csatorna kínálatát. „A felhasználóktól rendkívül rövid, egy mondatos ajánlókat várunk egész októberben, amikben frappánsan kell összefoglalni az általuk választott egy vagy több film lényegét – árulta el Hetyei Viktor, a Paramount Channel Regionális Programigazgatója. – A kampánnyal szeretnénk elérni, hogy összekapcsolódjon a tévénéző és az internetes közösség, hiszen lényegben megegyeznek: mindannyian filmrajongók, akiknek a legnagyobb klasszikusokkal igyekszünk kedveskedni. Aktív játékra igyekszünk buzdítani a nézőket és az internetezőket, ezzel erősítve a párbeszédet a csatorna és a fogyasztók között” – tette hozzá a szakember.


A filmcsatorna ajándékaival lesznek gazdagabbak azok, akiknek a beküldött filmajánlójára a legtöbb like érkezik: a játék főnyereménye egy Paramount popcorn gép. 

A kampány a www.paramountchannel.hu/1mondat oldalon érhető el.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése