TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A CEVA Logistics nyerte a Prologis Budapest Kispályás Focibajnokságát, amelyet harmadszor rendeztek meg a logisztikai óriás nagytétényi raktárbázisának rekreációs parkjában.

A harmadik alkalommal megrendezett torna rekord számú résztvevőt vonzott: 15 csapat nevezett, közülük a CEVA Logistics csapata bizonyult a legjobbnak. A dobogó második fokára az Inter Cars állhatott, míg a harmadik helyen a tavalyi győztes, a Brendon végzett.

„Nagyon izgatottak voltunk az idei sok jelentkező miatt” – mondta Kemenes László, a Prologis magyarországi ügyvezetője, a Prologis focicsapatának kapitánya. „Fantasztikus energiákat mozgósított mind a 15 csapat, amelynek játékosai igazi sportemberként viselkedtek, és kivétel nélkül hatalmas elkötelezettségről tettek tanúbizonyságot. Szeretném megköszönni mindenkinek, aki részt vett eseményünkön.”

A Prologis 2013-ban indította útjára a bajnokságot, hogy az egészséges életmódot és a fenntarthatóságot népszerűsítése. A verseny azon a füves futballpályáján zajlott, amivel a Prologis 2012-ben bővítette a Prologis Park Budapest-Harbor „Zöld Ösvény” elnevezésű pihenő- és sportparkját. „Bízunk benne, hogy ez a parkon belüli létesítmény nemcsak a focibajnokság ideje alatt, hanem az év minden napján hozzájárul ahhoz, hogy partnereink többet tudjanak meg a fenntartható fejlődésről és az egészségmegőrzésről” – tette hozzá Kemenes László. Az idei rendezvényre a rekreációs terület csocsó asztalokkal, a kisgyermekek számára játszósátorral, valamint grillterasszal bővült.

 

A kelet-közép-európai régióban a Prologis négy országban aktív, teljes portfoliója eléri a 4.3 millió négyzetmétert, amivel a régió vezető ipari ingatlan szolgáltatójának számít (2016. június 30-i adatok alapján).

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése