TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A szépséggel most gyógyítani is lehet! Az eddigi legkülönlegesebb szépségdobozt mutatta be az Arena Plaza és az InStyle magazin.

Az új beauty box-szal nemcsak izgalmas újdonságokra tehetnek szert megvásárlói, de nemes célt is támogathatnak vele. A dobozok árát a Csodalámpa Alapítvány kapja, és súlyosan beteg kisgyermekek álmait váltja belőle valóra. A dobozokat szeptember 30-ig árilják az Arena Plazában.

 

Az Arena Plaza és a divatmagazin példamutató összefogásával mutatkozott be az egyedülálló InStyle Beauty Box, amely a bevásárlóközpont üzletei, a Douglas, az Estée Lauder, a L’Occitane, a Frisör Klier, a The Body Shop, az Yves Rocher és a Pink Beauty – Crystal Nails felajánlásait, azaz 5 izgalmas szépségtermékét tartalmazza. A dobozokból befolyt teljes bevétel a Csodalámpa Alapítványhoz kerül. Az Alapítvány célja, hogy egy-egy életre szóló, különleges élménnyel tegye könnyebbé a beteg kisgyermekek mindennapjait és segítse őket a gyógyulásban.

 

„Magyarországon sajnos több ezer gyermek küzd súlyos betegséggel. Önkénteseink nap, mint nap azért dolgoznak, hogy örömöt csempésszenek a sokszor kilátástalan mindennapokba. Hálásak vagyunk azért, hogy a szépségdobozok segítségével még több kisgyermek kívánságát teljesíthetjük” – mondta el Patzauer Éva, a Csodalámpa Alapítvány vezetője.

 

„Büszke vagyok arra, hogy az Arena Plaza is részese lehet a Beauty Box különleges jótékonysági akciónak. Szeretnénk arra biztatni a vásárlóinkat, hogy a szépségdobozok megvásárlásával segítsük közösen a kisgyermekek álmainak valóra váltását és ezzel remélhetőleg a mihamarabbi gyógyulásukat is – tette hozzá Gedeon Éva, az Arena Plaza marketing menedzsere.

 

Az új szépségdoboz az InStyle Beauty Bar esemény megnyitóján, szeptember 9-én debütált, a legelső Arena-InStyle Beauty Box tulajdonosa Lakatos Márk lett. A reményt adó szépségdobozok szeptember 30-ig vásárolhatók meg az Arena Plazában.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése