TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A kiállítást megelőző pályázaton a felkínált főtémán kívül – mint minden évben, idén is – bármilyen szabadon választott ötlettel, témával lehetett pályázni.

Az ARC továbbra is az a hely, ahol senkinek sem kell elvárásoknak megfelelnie. Sőt az alkalmi összetételű, különböző diszciplínák képviselőiből álló zsűri épp azt díjazza, ha valaki képes szabadon ereszteni gondolatait, és azokat képi formába öntve megosztani másokkal! Épp ezért az óriásplakát méretűre nagyított álmok, rémálmok, beszólások és vallomások sosem unalmasak, szájbarágósak vagy konformisták.

A zsűri által legjobbnak ítélt alkotásokért járó díjak 2016. szeptember 9-én a sajtó jelenlétében tartott megnyitón kerültek átadásra. A legjobb alkotásnak járó díjat Kálmán Kristóf és Putz Patrik kapta, az Elvesztette enyém jellegét című plakátjuk tervéért. A második díjat Tóth Györgyinek, Arculat című alkotásáért ítélte oda a zsűri. Harmadik helyezést ért el Kelemen Orsolya, Bocsánat című plakátjával. A legkedélyborzolóbb alkotás díját, a Borz díjat pedig Gutema Dávid kapta munkájáért, melynek címe, A fiataloké a jövő?

 

A Hammer Marketing Shop különdíját Kovács Emese: Overthinking című pályamunkája nyerte el, amit a díj felajánlója azon pályázat készítőjének ítélt oda, aki marketing szempontból a legütősebb megoldást nyújtotta. A Budapest Adschool különdíját, amely a legfrappánsabb szöveges ötletnek járt, Pásztor Dániel nyerte Szerencsekerék című alkotásával.

A kiállítást tovább színezik a két ARC+ pályázati kiírásra érkezett alkotások.

 

ARC+ Sugárveszély vagy tavaszi szél? - Képbehozó kamarakiállítás

Az Energiaklub és az ARC által kiírt plakátpályázat és kamarakiállítás célja az, hogy minél több oldalról mutassa be az atomenergiával, a tervezett Paks II beruházással kapcsolatos kritikákat és kételyeket. A kiírók remélik, hogy ezzel a kiállítással is hozzájárulnak honfitársaink energiatudatosságához és kritikus szemléletéhez!

A témában fődíjat nyert: Tóth Györgyi, Figyi című alkotásával.

A Magyar Szélenergia Ipari Társaság, amellett, hogy a 16. ARC kiállítás energiaellátását biztosította, Tavaszi szél címmel különdíjat is adott, a „legszelesebb alkotásnak”. A különdíjat Petrók György vihette haza, Ki fizet a végén? című alkotásáért.

A témában a Greenpeace is különdíjjal szolgált, Van hozzá energiánk! címmel. A díj Magyar Szilárdé lett, Atom és Jerry plakátjáért.

 

ARC+ MACIARC - Plakátbajnokság civilszervezetek és kreatív ügynökségek számára

Idén a MACI - Magyar Civilszervezetek és az ARC, a MagNet Civil Kapcsolatok Program együttműködésével és támogatásával ismét külön felhívással szólította meg a civilszervezeteket és az ügynökségeket. A MACIARC keretében kreatív ügynökségek önkéntes munkában vállalták, hogy részt vesznek a versenyen, és segítséget nyújtanak civilszervezeteknek azzal a céllal, hogy a kiállító szervezetek óriásplakáton mutathassák be tevékenységüket és társadalmi hasznosságukat a nagyközönség számára. A kiírók úgy vélik, létfontosságú, hogy a civilszervezetek minél nagyobb társadalmi megbecsülést kapjanak.

 

A témában díjat vehettek át és plakátjuk kikerült a kiállításra: az Amnesty International, az Autistic Art Alapítvány, a Budapest Pride, a Doktorok az Állatokért Állategészségügyi Alapítvány, az Energiaklub, a Fogadj Örökbe Egy Macit Alapítvány, a Gyermekétkeztetési Alapítvány, a Magyar Élelmiszerbank Egyesület, a Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetsége, valamint a Neo Magyar Segítőkutya Egyesület.

A díjazottak sora itt nem ér véget, hiszen a közönségdíjért még megküzdenek a pályaművek, az ARC Facebook oldalán. A közönségdíjazott plakát kihirdetésére 2016. október 5-én kerül sor. Addig is like-okkal lehet támogatni a kedvenceket. (www.facebook.com/arcmagazin)

 

A kiállítás megtekinthető 2016. szeptember 9-től 25-ig, Budapesten, az Ötvenhatosok terén.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése