TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Metykó Tibor, a B2B és B2C szegmensben is jártas szakember ügyféloldalról érkezett.

Az év eleje óta tartó piaci újrapozícionálásának részeként, új Strategy & Business Developement Directort igazolt az Adamsky Budapest. „Már hosszú ideje kerestünk egy tapasztalt és megbízható üzletfejlesztési igazgatót, akit végül Metykó Tibor személyében találtunk meg” – mondta Vaszary Ádám, ügyvezető.


A szakember ügyféloldalról került az Adamskyhoz: pályafutását az E.ON-nál kezdte 2006-ban, mint kommunikációs stratégiáért felelős marketing specialista, majd 2010-től a marketing kommunikáció mellett, értékesítési fókuszú Senior Segment Managerként dolgozott a cégnél. 2012-ben ugyanebben a pozícióban folytatta a UPC-nél. 2013-tól a Vodafone vállalati és M2M szegmens marketing csapatának a vezetője, 2015-től pedig a Samsung Electronics teljes B2B stratégiájának a kialakításáért felelt (marketing, channel, kommunikáció, sales).

 

A közvetlen üzletszerzés mellett, Metykó Tibor feladata lesz a stratégiai irányok kijelölése is a jövőben, melyhez mind a B2B és B2C szegmensekben szerzett tapasztalatait kamatoztatni tudja.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése