TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az évfordulóra kiadott whiskey várhatóan év végétől lesz elérhető Magyarországon.

Fennállásának 150. évfordulója alkalmából limitált kiadású Tennessee whiskey-t dob piacra a Jack Daniel lepárlóüzem, amelyet 1866-ban alapított egy fiatal vállalkozó, Jasper Newton ’Jack’ Daniel. Neve a mai napig szerepel minden whiskey-n, amelyeket egytől-egyig még mindig az eredeti lepárlóban készítenek, a Tennessee állambeli Lynchburgben.

 

Jeff Arnett lepárlómester egyedülálló ízprofillal alkotta meg az évfordulós italt, ami az üzem whiskey-készítő tradícióit házasítja a modern idők mestermunkáival. „A 150. évforduló tiszteletére kádárjaink lassú pörköléssel égették ki a hordókat, annak érdekében, hogy érezni lehessen a fa gazdag ízeit és aromáit. Így kortárs jelleggel ötvözték a klasszikus, 1866-ban is alkalmazott kiégetés – magyarázta Arnett. – Egy igazán egyedi whiskey-t szeretnénk ajánlani a gyűjtőknek és fogyasztóknak saját ünnepeikhez, hiszen ez az ital pont olyan különleges, mint az alkalom, amelyre készült.”

 

Az üzem alapítója által kidolgozott eljáráshoz hűen az évfordulós whiskey összetétele megegyezik az ikonikus Jack Daniel’s Old No. 7-ével, vagyis 80 százalékban kukoricából, 12 százalékban árpából, 8 százalékban pedig rozsból áll. Mielőtt különlegesen erre a célra szánt, amerikai tölgyből készített hordókba töltenék a nedűt, minden cseppjét 3 méter vastag, cukorjuhar-faszénen szűrik át. Ezáltal az ital a Tennessee whiskey-k minden tradíciójának és szabványának megfelel.

A megtöltött hordókat ezt követően a lepárlóüzem egyik legrégebbi raktárjában található, úgynevezett „angyalok fészkébe” helyezik. Itt már generációk óta érlelnek whiskey-t magasított tároló helyeken úgy, hogy napfény is éri a hordókat. Ez tökéletes légkört biztosít ahhoz, hogy kiváló legyen a whiskey és a hordó közötti kölcsönhatás, így a lehető legjobbat hozza ki egymásból a tölgyfahordó, és a benne érlelődő ital.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése