TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az idei Kékszalag vitorlásversenyt immár 12. alkalommal megnyerő Litkey Farkassal is találkozhattak a csapatot 9 éve támogató Dockyard vásárlói.

A Dockyard üzletek kínálata évek óta a vizes sportok, a vitorlázás köré is épül. Az üzlethálózat hosszú évekig volt öltöztető partnere a Magyar Vitorlás Szövetségnek, és számos vitorlás csapatot támogatott, többek között immár 9. éve Litkey Farkast és a neves vitorlás Kékszalag csapatát. A márka idén kommunikációban is újított.

A verseny előtti hetekben vevőtalálkozóján a törzsvásárlók személyesen is kérdezhettek Litkeytől, majd a legeredményesebb balatoni kormányos 12. győzelmét meglepetés óriásplakátokkal ismerték el. Ezeket a győzelem után már pár nappal láthatta a közönség és maga a főszereplő is. Sőt, törzsvevőinek és a Facebook közösségéből kisorsolt tagoknak augusztus végén közös vitorlázást is szervezett a Dockyard az idei Kékszalag-győztes katamaránon. Farky személyes jelenléte láthatólag különleges élményt jelentett a résztvevőknek.

 

„Általában szeretjük, ha a vásárlóink nem csak az üzleteinken belül hallanak rólunk, kerülnek velünk kapcsolatba. Fontosnak tartjuk, hogy olyan élményeket is kössenek hozzánk, amelyek kapcsolódnak a falakon túli aktív életmódhoz, jó kicsit elrugaszkodni az ’adjunk egy kis plusz kedvezményt vagy utalványt’ gondolatától. Egyszersmind szeretjük időről-időre megköszönni leghűségesebb vásárlóinknak a töretlen bizalmat. Ez a nyár végi, emlékezetes vitorlázás olyan élmény, amely mindkét célt kitűnően szolgálta” – mondta Kun Álmos, a Dockyard marketing vezetője.

Litkey Farkas eredményeinek és sikereinek köszönhetően már jó ideje számos szponzorral működik együtt. A névadó szponzorok többször változtak, de vannak állandó logók a hajón, amelyek közül – immár 9. éve – az egyik állandó a Dockyard.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése