TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az idei Kékszalag vitorlásversenyt immár 12. alkalommal megnyerő Litkey Farkassal is találkozhattak a csapatot 9 éve támogató Dockyard vásárlói.

A Dockyard üzletek kínálata évek óta a vizes sportok, a vitorlázás köré is épül. Az üzlethálózat hosszú évekig volt öltöztető partnere a Magyar Vitorlás Szövetségnek, és számos vitorlás csapatot támogatott, többek között immár 9. éve Litkey Farkast és a neves vitorlás Kékszalag csapatát. A márka idén kommunikációban is újított.

A verseny előtti hetekben vevőtalálkozóján a törzsvásárlók személyesen is kérdezhettek Litkeytől, majd a legeredményesebb balatoni kormányos 12. győzelmét meglepetés óriásplakátokkal ismerték el. Ezeket a győzelem után már pár nappal láthatta a közönség és maga a főszereplő is. Sőt, törzsvevőinek és a Facebook közösségéből kisorsolt tagoknak augusztus végén közös vitorlázást is szervezett a Dockyard az idei Kékszalag-győztes katamaránon. Farky személyes jelenléte láthatólag különleges élményt jelentett a résztvevőknek.

 

„Általában szeretjük, ha a vásárlóink nem csak az üzleteinken belül hallanak rólunk, kerülnek velünk kapcsolatba. Fontosnak tartjuk, hogy olyan élményeket is kössenek hozzánk, amelyek kapcsolódnak a falakon túli aktív életmódhoz, jó kicsit elrugaszkodni az ’adjunk egy kis plusz kedvezményt vagy utalványt’ gondolatától. Egyszersmind szeretjük időről-időre megköszönni leghűségesebb vásárlóinknak a töretlen bizalmat. Ez a nyár végi, emlékezetes vitorlázás olyan élmény, amely mindkét célt kitűnően szolgálta” – mondta Kun Álmos, a Dockyard marketing vezetője.

Litkey Farkas eredményeinek és sikereinek köszönhetően már jó ideje számos szponzorral működik együtt. A névadó szponzorok többször változtak, de vannak állandó logók a hajón, amelyek közül – immár 9. éve – az egyik állandó a Dockyard.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése