TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Samsung Printing Solutions új webhelyének indítása alkalmából világszintű online eseményt rendez „HEURÉKA! A nyomtatókon túl” címmel.

Az online pályázat célja a felhasználói élmény javítása: részt vehetnek rajta a Samsung Smart UX Center felhasználói, illetve bárki, aki szívesen megosztja történeteit vagy ötleteit. Két fő kategóriában lehet pályázni: „Heuréka! történetem” és „Heuréka! ötletem”. Az első csoportban a vásárlók a saját Smart UX-alkalmazásokkal kapcsolatos tapasztalataikat, történeteiket oszthatják meg, míg a másodikban a felhasználók és a viszonteladók innovatív alkalmazások fejlesztésére tehetnek javaslatokat. A pályázatra szeptember 1. és október 15. között lehet jelentkezni a Samsung Smart UX Center oldalán (https://smartux.samsung.com/EventBoard).

A Samsung Printing Solutions a benyújtott pályamunkákban a felhasználók számára hasznos és értékes pontokat keresi majd, a kiértékelés pedig három szempont szerint történik: költségmegtakarítás, termelékenység, valamint a munkafolyamatok javítása. A zsűri által legjobbnak ítélt három történet és alkalmazásfejlesztési ötlet felkerül majd az esemény oldalára is. Itt minden látogatónak lehetősége lesz szavazni kedvencére. Az online szavazatok a teljes pontszám akár 50 százalékát is kitehetik. A kategóriák győztesei és helyezettjei 33.300 dollár összértékű pénzjutalomban részesülnek.

 

A „Heuréka! történetem” kategória győztesét 3000 dollárral, míg további 20 pályamű tulajdonosát (köztük a viszonteladókat is) egyenként 100 dollárral jutalmazza a Samsung. Persze az esemény nem csak a versenyről, hanem az ötletek megosztásáról is szól. A történetmegosztó kategória első 1000 pályázója egy-egy 20 dolláros ajándékutalványt is kap. A „Heuréka! ötletem” kategória győztese 3000 dollárral, míg további 3 helyezettje egyenként 100-100 dollárral lesz gazdagabb.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése