TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Samsung Printing Solutions új webhelyének indítása alkalmából világszintű online eseményt rendez „HEURÉKA! A nyomtatókon túl” címmel.

Az online pályázat célja a felhasználói élmény javítása: részt vehetnek rajta a Samsung Smart UX Center felhasználói, illetve bárki, aki szívesen megosztja történeteit vagy ötleteit. Két fő kategóriában lehet pályázni: „Heuréka! történetem” és „Heuréka! ötletem”. Az első csoportban a vásárlók a saját Smart UX-alkalmazásokkal kapcsolatos tapasztalataikat, történeteiket oszthatják meg, míg a másodikban a felhasználók és a viszonteladók innovatív alkalmazások fejlesztésére tehetnek javaslatokat. A pályázatra szeptember 1. és október 15. között lehet jelentkezni a Samsung Smart UX Center oldalán (https://smartux.samsung.com/EventBoard).

A Samsung Printing Solutions a benyújtott pályamunkákban a felhasználók számára hasznos és értékes pontokat keresi majd, a kiértékelés pedig három szempont szerint történik: költségmegtakarítás, termelékenység, valamint a munkafolyamatok javítása. A zsűri által legjobbnak ítélt három történet és alkalmazásfejlesztési ötlet felkerül majd az esemény oldalára is. Itt minden látogatónak lehetősége lesz szavazni kedvencére. Az online szavazatok a teljes pontszám akár 50 százalékát is kitehetik. A kategóriák győztesei és helyezettjei 33.300 dollár összértékű pénzjutalomban részesülnek.

 

A „Heuréka! történetem” kategória győztesét 3000 dollárral, míg további 20 pályamű tulajdonosát (köztük a viszonteladókat is) egyenként 100 dollárral jutalmazza a Samsung. Persze az esemény nem csak a versenyről, hanem az ötletek megosztásáról is szól. A történetmegosztó kategória első 1000 pályázója egy-egy 20 dolláros ajándékutalványt is kap. A „Heuréka! ötletem” kategória győztese 3000 dollárral, míg további 3 helyezettje egyenként 100-100 dollárral lesz gazdagabb.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése