TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Börcsön talált gazdára a METRO áruházak májusban zárult „Nyerő hetek” nyereményjátékának fődíja, egy Peugeot 208 típusú személyautó.

A tavaszi promócióban a vevőknek a meghatározott termékekből 2x2 hét alatt minimum nettó 3.000 forint értékben kellett vásárolniuk, hogy hozzájussanak a METRO sorsjegyekhez. A sorsjeggyel megnyerhették a több mint 3.000 db azonnali nyeremény egyikét, vagy regisztrálhattak a www.metro.hu/nyeremenyregisztracio oldalon, és részt vehettek a heti nyeremények sorsolásán és a fődíj sorsolásán is.

„A METRO legfontosabb célkitűzései közé tartozik, hogy hosszútávon, saját igényeikre szabva támogassa partnereit, a hazai kisvállalkozásokat. Ennek érdekében régiós szinten, a helyi piaci viszonyokhoz mérten nyújtunk állandó kedvezményeket, szervezünk akciókat. Mostani fődíjunk is nagy segítségére lesz majd a nyertesnek, hiszen a mobilitás a vállalkozások egyik legfontosabb kritériuma” – mondta Christina Petermann a METRO Kereskedelmi kft. gazdasági igazgatója.

 

A METRO „Nyerő hetek” promóciós kampányának újabb, negyedik hulláma 2016. július 27-én indul és augusztus 23-án, 23:59 óráig tart a METSPA szervezésében. A negyedik hullám fődíjainak sorsolására 2016. szeptember 20-án kerül sor. A jelenleg is futó kampányidőszak végén fődíjként egy új Volkswagen Caddy, egy ötszázezer és egy háromszázezer forint értékű utazási utalvány várja boldog tulajdonosát.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése