TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Elsöprő sikerrel zárult az Orbit Gyermekmosoly kampánya, amely idén április 1. és június 30. között minden egyes megvásárolt Orbit rágó után 1 Ft-tal támogatta az SOS Gyermekfalvakat.

Különös hangsúlyt fektetve a gyermekek megfelelő száj- és fogápolási szokásaira, illetve a prevenció fontosságára, idén harmadik évét kezdte meg az Orbit edukációs kampánya. A tanító célzatú cikkek mellett azonban további két pillérrel bővült a kezdeményezés, hiszen az SOS Gyermekfalvak Magyarország és a Gyerek ARC rajzpályázat is csatlakozott a megmozduláshoz. A széles körű aktivitás célja a rászoruló gyermekek támogatása, illetve az egészséges és boldog gyermekmosoly elősegítése volt.

 

Ma 23 ezer gyermek nem a vér szerinti szüleivel él. Az SOS Gyermekfalvak közel 400 gyereknek ad családot Kőszegen, Kecskeméten és Orosházán. A gyermekfalvak sajátossága, hogy a nevelőszülőknél a gyerekek testvéreikkel együtt maradva, családként nőhetnek fel. A fiatalok fejlesztőprogramok, táborok és kulturális programok révén is esélyt kapnak az SOS-től, hogy bepótolhassák az életükből addig kimaradt dolgokat.

 

Az Orbit mint az SOS Gyermekfalvak elkötelezett támogatója idén április 1. és június 30. között minden megvásárolt Orbit rágó után 1 Ft-tal támogatta a falvak lakóit. Azonban nem csak a felnőtt vásárlók, de a gyermekek is csatlakozhattak a megmozduláshoz. Amellett, hogy a 8. Gyerek ARC rajzpályázat és kiállítás egyik főtámogatója az Orbit volt, minden egyes pályázatra beérkezett rajz plusz 500 forinttal növelte az adomány összegét. A megközelítőleg 1000 pályaműnek köszönhetően így összesen további 500 ezer forint került egy olyan szervezethez, amelynek célja, hogy gondozásukban a gyermekek szeretetben, tiszteletben nőjenek fel, és kiegyensúlyozott, boldog felnőttekké váljanak. A kampányra egy a Deák Ferenc térre kihelyezett interaktív LED fal is felhívta a figyelmet, amelyre #smile4sos hashtaggel lehetett mosolygós szelfit feltölteni. A látványos eszközre több száz vidám kép és támogató mosoly érkezett.

 

A szájhigiénia kampány központi eleme továbbra is a szájápolással kapcsolatos legfontosabb tudnivalók gyűjtőoldalaként definiált www.szajharmonia.hu microsite. Az oldalon a szájhigiéniával kapcsolatos ismeretterjesztő cikkek és nyereményjátékok mellett olyan hasznos funkciók is segítik a felhasználókat, mint az országos „Fogorvoskereső” adatbázis, vagy a „Szakértő válaszol” menüpont, ahova bárki fordulhat személyes panaszával.

 

A kezdeményezés során 15 millió forint gyűlt össze az eladott termékekből, illetve a Gyerek ARC rajzpályázatra beérkezett műveknek köszönhetően további félmillió forinttal egészült ki az adomány. Így a cég összesen 15 és fél millió forinttal járult hozzá a rászoruló gyermekek mosolyához.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése