TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

José Mourinho teát reklámoz

7720
A szaktudásáról, valamint nyers, arrogáns stílusáról híres edzővel a Lipton készített reklámfilmeket.

Az 53 éves José Mourinho a világ egyik legsikeresebb és legismertebb futballedzője. Olyan csapatokkal dolgozott együtt, mint a Chelsea az Inter, vagy a Real Madrid. A kétszeres BL győztes portugál szakember 2016 tavaszától pedig a Manchester United menedzsere. Mourinho nemcsak professzionalitásáról híres, hanem egyedi stílusáról is: véleményét általában őszintén és durván fogalmazza meg.

„Ön felhívná a ghánai elnököt?” – válaszolta Mourinho, amikor egy ghánai újságíró megkérdezte tőle, hogy felhívta-e már valaha Roman Abramovich-ot, hogy megkérdezze, hogy van. Egy másik alkalommal egy újságírónak azt javasolta, hogy inkább a Google-ön keressen rá a válaszra, mert butaságot kérdez. Vagy válasz helyett tanácsot adott a kérdést feltevő újságírónak, miszerint élje másképp az életét, ugyanis pesszimista életszemlélet hallatszik ki a kérdéseiből.

Ezért egyediek a Lipton új reklámfilmjei, hiszen Mourinho személyiségének legtöbbet kritizált jellemzőjét domborítják ki. A reklámfilmekben Mourinho a sajtó kérdéseire válaszol meglepő módon. Például arra a kérdésre, hogy „Hogyan tud megbirkózni a folyamatos nyomással?’, Mourinho egy rádiót vesz elő, és egy áriát kezd áhitattal hallgatni, utalva egy korábbi nyilatkozatára: „Nyomás? Milyen nyomás? Rám nem lehet nyomást gyakorolni!"

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése