TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

José Mourinho teát reklámoz

7720
A szaktudásáról, valamint nyers, arrogáns stílusáról híres edzővel a Lipton készített reklámfilmeket.

Az 53 éves José Mourinho a világ egyik legsikeresebb és legismertebb futballedzője. Olyan csapatokkal dolgozott együtt, mint a Chelsea az Inter, vagy a Real Madrid. A kétszeres BL győztes portugál szakember 2016 tavaszától pedig a Manchester United menedzsere. Mourinho nemcsak professzionalitásáról híres, hanem egyedi stílusáról is: véleményét általában őszintén és durván fogalmazza meg.

„Ön felhívná a ghánai elnököt?” – válaszolta Mourinho, amikor egy ghánai újságíró megkérdezte tőle, hogy felhívta-e már valaha Roman Abramovich-ot, hogy megkérdezze, hogy van. Egy másik alkalommal egy újságírónak azt javasolta, hogy inkább a Google-ön keressen rá a válaszra, mert butaságot kérdez. Vagy válasz helyett tanácsot adott a kérdést feltevő újságírónak, miszerint élje másképp az életét, ugyanis pesszimista életszemlélet hallatszik ki a kérdéseiből.

Ezért egyediek a Lipton új reklámfilmjei, hiszen Mourinho személyiségének legtöbbet kritizált jellemzőjét domborítják ki. A reklámfilmekben Mourinho a sajtó kérdéseire válaszol meglepő módon. Például arra a kérdésre, hogy „Hogyan tud megbirkózni a folyamatos nyomással?’, Mourinho egy rádiót vesz elő, és egy áriát kezd áhitattal hallgatni, utalva egy korábbi nyilatkozatára: „Nyomás? Milyen nyomás? Rám nem lehet nyomást gyakorolni!"

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése