TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Fogápolási pályázatot hirdet a dm

7717
A dm idén is pályázatot hirdet magyarországi általános iskoláknak, hogy így hívja fel a figyelmet a fogápolás fontosságára.

Ki vigyáz a gyerekek fogaira? Sem szuperhősök, sem kommandós alakulatok, sem szép tündérlányok nem őrzik a fogak épségét, a gyerekeknek és szüleiknek kell odafigyelniük, hogy az első tejfogak sokáig épek és egészségesek maradjanak. Ebben segít a dm Mosolygó fogacskák programja, amely játékos formában hívja fel a családok és a pedagógusok figyelmét a fogápolás fontosságára. Idén újdonsággal is készül a dm: megszületett a program dala az Iszkiri együttes előadásában, a játékos rigmusokból  kiderül, mi minden történhet a fogakkal, ha nem vigyáznak rájuk a gyerekek.

 

 

A dalhoz videóklip is készült, amely augusztusban és szeptemberben a Minimax csatornán lesz látható. A dm 2016-ban pályázatot ír ki általános iskolák első és másodikos osztályainak, a pályázat a program dalához kapcsolódik: a diákokat arra kéri a dm, dolgozzák fel a szerzeményt egy kis videó formájában, amelyet egy mobiltelefonnal is elkészíthetnek.

Az első 10 000 pályázó diák fogápolási kezdőcsomagot kap ajándékba, a legkreatívabb 10 pályázó osztály pedig egészségnapot nyer a Minipolisz gyerekvárosba.

A legjobbakról az idei évben közönségszavazás dönt, szavazni a pályázat weboldalán lehet, a www.dm-egyuttegymasert.hu oldalon, ahol a pályázat részletei is elérhetők.
A pályázat időszaka: 2016.09.15-2016. 10.12.

Az edukációs programot a dm törzsvásárlói pontadományozással támogathatják augusztus 11. és szeptember 39. között, cserébe a dm egy foglalkoztató füzetet ad ajándékba, amellyel a gyerekek játékos formában sajátíthatják el a helyes fogápolás alapjait.
A programmal a családok a Minipolisz gyerekvárosban és a Minimax gyerekhajón is találkozhatnak.

„A Mosolygó fogacskák program kedvelt az iskolák körében, tavaly több mint 8000 diákhoz jutottak el a dm ajándékai. Büszkék vagyunk rá, hogy a program elnyerte a CSR Hungary 2015 díjat, és a 3 Jócselekedet pályázat Legnagyvonalúbb jócselekedet különdíját is” – nyilatkozta Kanyó Roland a dm marketig és PR menedzsere.

A dm szakmai partnere a programban a Signal termékeket forgalmazó Unilever Magyarország Kft.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése